PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Dynamics AX/365 Developer <=

  • 1. Data: 2020-10-21 14:45:03
    Temat: Warszawa => Dynamics AX/365 Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    TeamQuest to polska, dynamicznie rozwijająca się firma zajmująca
    się kompleksowymi usługami doradztwa personalnego, działająca
    na polskim rynku od 10 lat, w szczególności rekrutacją
    specjalistów IT.

    Dla naszego klienta, jednej z kluczowych firm wdrożeniowych,
    specjalizującej się w systemach ERP, CRM, BPM, WorkFlow, Cloud,
    prowadzącej zaawansowane projekty wdrożeniowo / integracyjno /
    utrzymaniowe w Europie,

    szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Dynamics AX/365 Developer
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * rozwijanie i modyfikacja rozwiązań biznesowych w Microsoft
    Dynamics AX 2012 lub Microsoft Dynamics 365 F&O oraz ich
    integracja z systemami zewnętrznymi
    * współpraca z zespołem konsultantów, architektów i programistów
    w przygotowywaniu rozwiązań
    * zapewnienie bieżącego wsparcia w zakresie integralności i
    komunikacji pomiędzy różnymi systemami
    * identyfikacja błędów i rozwiązywanie problemów
    * testowanie i dokumentowanie prac
    * udział w pracach badawczych i przygotowaniu aktualizacji systemu do
    wersji Microsoft Dynamics 365 F&O

    ***** Nasze oczekiwania:

    * masz min. 4 lata doświadczenia we wdrożeniach Microsoft Dynamics
    AX 2012 R3
    * tworzysz rozszerzenia i modyfikacje systemu Dynamics AX 2012
    * posiadasz wykształcenie wyższe (Technologie
    informatyczne/Informatyka)
    * znasz język angielski na poziomie pozwalającym na pracę z
    dokumentacją techniczną

    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    * doświadczenie we wdrożeniach Microsoft Dynamics 365 F&O

    ***** Oferujemy:

    * Realizację projektów kluczowego partnera Microsoft
    * Dostęp do najnowszych rozwiązań i technologii IT
    * Wsparcie w rozwoju - szkolenia, warsztaty i certyfikacje
    * Pracę w oparciu o wybraną przez Ciebie formę zatrudnienia
    * Kulturę organizacyjną opartą na współpracy
    * Zgrany zespół, z którymi będziesz świętować wspólne sukcesy
    podczas wyjazdów integracyjnych
    * Dobrze ulokowane biuro w każdym z 5 miast (Warszawa, Lublin,
    Poznań, Katowice, Gdańsk) albo całkowita praca zdalna
    * Opiekę medyczną Medicover
    * Kartę sportową

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>