PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Doświadczony programista PHP <=

  • 1. Data: 2016-09-30 10:05:02
    Temat: Warszawa => Doświadczony programista PHP <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla jednego z naszych Klientów prężnie działającej agencji
    reklamowej poszukujemy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Doświadczony programista PHP
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Zarządzanie zespołem projektowym (wspieranie w codziennej pracy
    młodszych programistów)
    * Tworzenie czytelnego, testowalnego, wysokiej jakości kodu
    przygotowanego do zmienności wymagań

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * Min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
    * Bardzo dobra znajomość frameworków PHP (najlepiej Symfony2)
    * Znajomość zasad projektowania i programowania obiektowego.
    * Doświadczenie w projektowaniu baz danych.
    * Podstawowa znajomość HTML, CSS.
    * Znajomość JavaScript, jQuery, Ajax, REST, JSON.
    * Doświadczenie w pracy z Git.
    * Umiejętność analitycznego myślenia.
    * Umiejętność pracy w zespole.
    * Kreatywność w rozwiązywaniu problemów.
    * Chęć do ciągłego rozwoju i poszerzania wiedzy oraz do dzielenia
    się wiedzą z innymi.
    * Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie
    dokumentacji technicznej.
    * Doświadczenie w zarządzaniu zespołem programistycznym jest dużym
    atutem

    ***** Proponujemy:

    * Elastyczną formę współpracy (umowę o pracę, B2B),
    * Darmową kawę, bardzo dobrą atmosferę w
    artystyczno-informatycznym zespole we wnętrzach starej sali
    kinowej, piłkarzyki i bilard oraz CoD,
    * Realny wpływ na udoskonalanie procesów wytwarzania oprogramowania
    i formę pracy.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1609
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=808be907fd84ba5ac6eb21abe6777786