PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Contact Center Evolution Expert (Presales, Project Managem

  • 1. Data: 2020-05-20 12:30:02
    Temat: Warszawa => Contact Center Evolution Expert (Presales, Project Managem
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, firmy będącej liderem na rynku związań
    omnichannel contact center w modelu chmurowym, obsługującym
    klientów polskich i zagranicznych, szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Contact Center Evolution Expert (Presales, Project Management)
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * PreSales
    ** wstępna analiza potrzeb klienta, przygotowanie demo, koncepcji
    prezentacji, informacji do zebrania na spotkaniu
    ** prezentacja demo, zebranie potrzeb funkcjonalnych klienta,
    analiza wykonalności i alternatyw
    * Project Management
    ** przygotowanie definicji projektu [wymagania biznesowe,
    techniczne, funkcjonalne, harmonogramu]
    ** prowadzenie projektu, komunikacja i koordynacja z Klientem i
    zespołami firmy
    ** przeprowadzenie szkoleń i analizy po projektowej
    ** Ewolucja
    ** budowanie relacji doradcy klienta i adwokata klienta w firmie
    ** ciągłe zrozumienie potrzeb klienta biznesowych i
    funkcjonalnych w kontekście rozwoju rozwiązań firmie i nowym
    możliwości
    ** analiza danych klienta, usystematyzowana komunikacja z
    klientem, prezentacja nowych rozwiązań w koordynacji ze Account
    Managerem
    ** kontrola jakości wsparcia technicznego udział w ścieżce
    eskalacyjnej, koordynacja z zespołami firmy i producentami
    rozwiązań
    * Rozwój firmy
    ** szukanie rozwiązań na rynku, analiza ich przydatności,
    inicjacja relacji z potencjalnymi partnerami
    ** inicjatywa w rozwoju rozwiązań własnych firmy [wpływ na
    roadmapę] i dostawców rozwiązań
    ** inicjatywa w lepszej organizacji firmy, strategii,
    indywidualnym rozwoju

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * doświadczenie w rozwoju i utrzymaniu systemów contact center w
    dużych organizacjach
    * doświadczenie w prowadzeniu projektów IT z obszaru contact center
    w dużych organizacjach
    * głęboka wiedza zagadnień biznesowych obsługi klienta w ramach
    contact center
    * głęboka wiedza terminologii, KPIs Contact Center
    * poglądowa wiedza na temat zagadnień sieciowych, integracyjnych,
    bazodawnowych
    * chęć rozwoju, wysoki poziom zaangażowania, empatii,
    umiejętności pracy w zespole, dbałość o szczegóły
    * znajomość zagadnień technicznych związanych z obsługą
    wielokanałową w contact center (czat, email)

    ***** Dodatkowe atuty:

    * doświadczenie z użyciem AI w Contact Center (boty)
    * doświadczenie z użyciem i wdrożeniami CRM
    * zagadnienia customer engagement
    * kreowanie roadmapy rozwoju produktu,

    ***** Proponujemy:

    * atrakcyjne wynagrodzenie