PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Cash Management Supervisor <=

  • 1. Data: 2016-02-10 11:35:02
    Temat: Warszawa => Cash Management Supervisor <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    http://TeamQuest.pl/n/80-n?utm_source=nntp&utm_mediu
    m=cron&utm_campaign=1602
    => => =>
    *****
    ***** Cash Management Supervisor
    *****

    ***** Twoje zadania:

    * Projektowanie, wdrażanie i zarządzanie procesami z zakresu
    zarządzania gotówką,
    * Organizacja i zarządzanie pracą działu zarządzania gotówką,
    * Opracowywanie i wdrażanie procedur operacyjnych dotyczących
    funkcjonowania działu,
    * Monitorowanie, planowanie i zlecanie operacji gotówkowych dla
    poszczególnych bankomatów i wpłatomatów,
    * Bieżący monitoring oraz analiza efektywności wykorzystania
    gotówki.

    ***** Od kandydata oczekujemy:

    * Wykształcenie wyższe, preferowane wykształcenie o kierunku
    statystyka/ekonometria lub techniczne,
    * Minimum 3-letnie doświadczenie w operacyjnej pracy na podobnym
    stanowisku w obszarze usług bankowych/finansowych,
    * Praktyczna znajomość zagadnień z obszaru statystyki i sterowania
    procesami ciągłymi,
    * Doświadczenie w kontakcie z firmami zewnętrznymi (sortownie itp.),
    * Umiejętność pracy pod presją czasu.
    * Samodzielność, odpowiedzialność oraz bardzo dobra organizacja
    pracy,
    * Zdolności interpersonalne, umiejętności z zakresu zarządzania
    zespołem,
    * Innowacyjność i konsekwencja w realizacji zadań,
    * Zaawansowana znajomość pakietu MS Office, bardzo dobra znajomość
    arkusza kalkulacyjnego,
    * Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Excel - umiejętność pisania makr.

    ***** Proponujemy:

    * Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
    * Zdobywanie doświadczenia zawodowego w międzynarodowej organizacji,
    * Pakiet opieki medycznej,
    * Pakiet z zakresu sportu i rekreacji.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    http://TeamQuest.pl/n/80-n?utm_source=nntp&utm_mediu
    m=cron&utm_campaign=1602
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=95eb6fc93ce5bf2e6c6223add57e5741