PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => C# .NET Developer / Junior / Mid <=

  • 1. Data: 2017-05-19 10:00:02
    Temat: Warszawa => C# .NET Developer / Junior / Mid <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, poszukujemy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** C# .NET Developer / Junior / Mid
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Rozwój oprogramowania w środowisku .NET
    * Integracja rozwiązań różnych firm z wykorzystaniem dostępnych
    API
    * Tworzenie nowych funkcji programu, bieżąca obsługa kodu
    * Edytowanie automatycznego instalatora oprogramowania
    * Aktualizacja dokumentacji technicznej

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Wykształcenie wyższe (tytuł magistra, inżyniera, studenci
    ostatnich lat) na kierunku informatyka lub pokrewne
    * Doświadczenie w komercyjnych projektach programistycznych C# .NET
    * Praktyczna znajomość zagadnień programowania obiektowego
    * Dobra znajomość języka angielskiego (praca w zespole
    międzynarodowym)
    * Efektywna komunikacja
    * Samodzielność oraz chęć ciągłego poszerzania wiedzy w zakresie
    nowych technologii związanych z systemami bezpieczeństwa w
    technologii IP

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Doświadczenie w tworzenie aplikacji opartych o technologię WPF
    oraz wzorzec MVVM
    * Znajomość zagadnień programowania wielowątkowego
    * Doświadczenie w pracy z bazami danych Microsoft SQL Server
    * Doświadczenie w tworzenie instalatorów aplikacji

    ***** Proponujemy:

    * Dobre warunki pracy
    * Przyjazną atmosferę
    * Pracę nad innowacyjnymi projektami