PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Architekt Rozwiązań Sieciowych - Inżynier Wsparcia Sprz

  • 1. Data: 2022-08-06 17:30:12
    Temat: Warszawa => Architekt Rozwiązań Sieciowych - Inżynier Wsparcia Sprz
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Naszym klientem jest <b>dystrybutor zaawansowanych technologii
    telekomunikacyjnych</b>. Istnieje na rynku od 2005 roku,
    koncentruje swoją działalność na oferowaniu Partnerom
    zaawansowanych technologii czołowych światowych producentów.

    Firma wspiera Partnerów w tworzeniu, administracji i zarządzaniu
    infrastrukturami do transmisji głosu, które z jednej strony
    redukują koszty i nakłady, a z drugiej zapewniają
    przedsiębiorstwu odpowiedni poziom bezpieczeństwa.

    W związku z poszerzaniem zakresu działania, firma poszukuje
    kandydata na stanowisko:

    *****
    ***** Architekt Rozwiązań Sieciowych - Inżynier Wsparcia Sprzedaży
    *****

    ***** Realizowane zadania:

    * Udział w spotkaniach handlowych jako ekspert oferowanych przez
    firmę rozwiązań,
    * Definiowanie wymagań na podstawie potrzeb klienta, jego
    infrastruktury oraz tworzenie rozwiązań spełniających te
    wymagania,
    * Projektowanie i doradztwo techniczne w zakresie oferowanych
    rozwiązań,
    * Zapewnienie przedsprzedażowej pomocy technicznej i edukacji
    produktowej,
    * Prowadzenie analizy rynku pod względem nowości technologicznych,
    * Współpraca z producentami rozwiązań obecnych w portfolio firmy.

    ***** Nasze wymagania:

    * Min. 3 lat doświadczenia zawodowego na tożsamym lub podobnym
    stanowisku w budowaniu rozwiązań informatycznych na poziomie
    funkcjonalnym, sieciowym i infrastrukturalnym
    * Umiejętność projektowania, wdrażania adresowania i routingu w
    złożonych sieciach przewodowych i bezprzewodowych,
    * Wiedza na temat BGP, OSPF, IS-IS, MPLS, VPLS, RIP oraz
    umiejętność ich konfiguracji,
    * Praktyczna znajomość budowy oraz działania sieci LAN, WAN, WLAN
    * Wiedza z zakresu zarządzania platformą wirtualizacji
    * Znajomość konfiguracji i zarzadzania firewall'ami CheckPoint oraz
    PaloAlto,
    * Znajomość zagrożeń sieciowych oraz systemów i technologii
    bezpieczeństwa wiodących producentów

    ***** Mile widziane:

    * Ukończenie kursu CCNA lub odpowiednika będzie dodatkowym atutem.

    ***** Proponujemy:

    Pracę w dynamicznym środowisku, nastawionym na rozwój kompetencji
    Kartę Multisport
    Pakiet medyczny LuxMed
    Komplet narzędzi do pracy - samochód służbowy, telefon, laptop

    ***** Inne informacje:

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2208