PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Architect (experience with ANSI C and real-time Linux) <=

  • 1. Data: 2016-07-27 12:10:02
    Temat: Warszawa => Architect (experience with ANSI C and real-time Linux) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    For our client, company which is an award-winning software development
    and integration services company with a global customer base, we
    are looking for:

    *****
    ***** Architect (experience with ANSI C and real-time Linux)
    *****

    ***** We expect you have:

    * Experienced S/W Engineer (min. 20 years of experience).
    * Generalist with broad knowledge of all areas of software
    development, rather than an expert with deep and specific
    knowledge
    * Experience of different systems and solutions
    * Ideally with domain knowledge of aircraft based communication
    systems
    * Able to think at different levels of abstraction
    * Able to have a high level view of the system, its components and
    interfaces
    * Able to incorporate non function requirements / quality attributes
    into the architecture e.g. extensibility, maintainability etc
    The below skills are considered to be advantageous.
    * ANSI C
    * Real-time Linux targets (including kernel/drvers)
    * Ethernet protocol stacks, e.g. PPPoE
    * Use of build and test tools, e.g. CUnit, VectorCAST, Hudson
    * Avionics development experience
    * Multi-core SoC devices, e.g. TI K2H, ARM, Cyclone V
    * Use of Configuration/Change Management tools e.g. Subversion and
    Jira
    * ARINC 781-Aviation Satellite Communication System (or earlier
    standard such as ARINC 741)
    * Experience of DOORS
    * UML design experience, e.g. with Sparx EA
    * Exposure to Inmarsat Aeronautical services i.e. Classic Aero and/or
    SwiftBroadband.
    * Arinc 429 protocol
    * LTE
    * Use of test equipment e.g. A429 bus analysers, Spectrum Analysers
    etc
    * DO-178B (Level D)

    ***** Benefits offered:

    * Participation in interesting projects for the largest automotive
    companies in the world
    * Opportunity to travel to client sites
    * Competitive salary adequate to the skills and performance
    * Opportunities to develop and improve skills amongst experienced
    Mobica professionals.
    * Different career paths (technical, management)
    * Relaxed atmosphere and flexible working hours
    * Work in friendly, open and supportive international environmen
    Benefits:
    * Private medical insurance
    * Company social events
    * English lessons
    * Training programmes
    * Relocation assistance
    * Flexible working hour

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1607
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=032ee74a50cb2ad7cbb65fe70e21d0dd