PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Android Developer (Mid / Senior) <=

  • 1. Data: 2019-10-23 11:30:03
    Temat: Warszawa => Android Developer (Mid / Senior) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz Klient - dostawca oraz integrator rozwiązań teleinformatycznych
    wspierających procesy obsługi Klienta, organizację pracy i
    bezpieczeństwo informacji.
    Budują pozytywne doświadczenia obsługiwanych przez ich partnerów
    biznesowych Klientów dostarczając kompleksowe rozwiązania
    ukierunkowane na doskonałą organizację procesów obsługowych.
    Wspierają firmy swoim doświadczeniem i wiedzą.
    Towarzyszymy i wspieramy komunikację firmy na wszystkich etapach
    podróży Klienta.
    Realizując zadania projektowe patrzą na nie wielowymiarowo.
    Szczególną uwagę przykładają do optyki użytkownika
    rozwiązania. Proponowane przez nich rozwiązania zawsze są
    powiązane z realnymi korzyściami w postaci oszczędności oraz
    dodatkowych źródeł przychodów. Dysponują również kompletnym
    portfolio produktowym i kompetencyjnym. Dostarczają rozwiązania
    w pełni dostosowane do potrzeb swoich Klientów.
    Obecnie poszukują do swojego zespołu osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Android Developer (Mid / Senior)
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * Tworzenie aplikacji na platformę Android
    * Przygotowanie scenariuszy testowych, wykonanie testów wewnętrznych
    i wsparcie testów klienta
    * Przygotowanie dokumentacji technicznej projektowej i powykonawczej
    * Utrzymanie tworzonych przez firmę rozwiązań
    * Integracja gotowych rozwiązań biznesowych z systemami Klientów i
    współpraca z producentami, w celu analizy i rozwoju tych
    rozwiązań
    * Analiza potrzeb Klienta pod kątem tworzenia systemu

    ***** Nasze super wymagania:

    * Bardzo dobra znajomość architektury i UX systemu Android
    * Dobra znajomość środowisk Android Studio oraz Android SDK
    * Praktyczne doświadczenie w pracy z technologiami Android, Kotlin,
    Java
    * Znajomość zagadnień programowania obiektowego
    * Praktyczna wiedza z zakresu wykorzystania kontroli wersji Git
    * Znajomość zasad projektowania RESTful
    * Otwartość na poszukiwanie nowych rozwiązań i technologii
    * Umiejętność używania API
    * Znajomość języka angielskiego - umożliwiająca swobodną
    komunikację (B2)
    * Minimum dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku

    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    * Znajomość ISS Server
    * Znajomość bazy danych MS SQL lub Oracle
    * Znajomość języka niemieckiego

    ***** Oferujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od umiejętności
    * Zatrudnienie w oparciu o:
    ** umowę o pracę
    ** umowę B2B z płatnym urlopem i L4
    * Możliwości rozwoju
    * Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
    * Konferencje branżowe oraz możliwość certyfikacji umiejętności
    * Karta sportowa i opieka medyczna
    * Wyjścia zespołowe, imprezy integracyjne
    * Całkowicie wyposażona kuchnia we wszystkie niezbędne sprzęty
    (lodówka, kuchenka mikrofalowa, płyta indukcyjna i inne)
    * Duży zamykany parking

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1910