PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Analityk Systemowo-Biznesowy (branże deweloperska, dystry

  • 1. Data: 2018-09-22 12:00:03
    Temat: Warszawa => Analityk Systemowo-Biznesowy (branże deweloperska, dystry
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Firma naszego klienta to jedyny polski dystrybutor najbardziej
    innowacyjnej web i mobilnej platformyCRM znanej amerykańskiej
    firmy wdrożeniowej. Przez 14 lat na lokalnym rynku zbudowali
    zespół z ponad 60 wyspecjalizowanych w CRM pracowników,
    przeprowadzili ponad 100 wdrożeń w dużych i średnich
    przedsiębiorstwach z różnych branż oraz zdobyli liczne nagrody
    i wyróżnienia.

    *****
    ***** Analityk Systemowo-Biznesowy (branże deweloperska, dystrybucja)
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie brała udział w
    projektach wdrożenia systemów dla branż developerskiej i
    dystrybucyjnej w obszarach sprzedaży, marketingu, obsługo
    klienta.
    * analiza wymagań funkcjonalnych i przekładanie ich na koncepcję
    rozwiązania,
    * tworzenie projektu rozwiązania (funkcje systemu, raporty,
    interfejsy do systemów zewnętrznych,
    * realizacja prac wdrożeniowych, testów i szkoleń
    * współpraca z zespołem developerskim w procesie wytwarzania
    oprogramowania,
    * planowanie i koordynowanie zmian w systemach.

    ***** Nasze super wymagania:

    * min 3 lata doświadczenia w projektach w roli analityka
    biznesowo-systemowego,
    * doświadczenie w obszarze analizy i projektowania procesów
    biznesowych,
    * znajomości relacyjnych baz danych, notacji UML i BPMN,
    * umiejętności projektowania i prototypowania interfejsów
    użytkownika w oparciu o dobre praktyki UX
    * doświadczenia w integracji systemów informatycznych,
    * komunikatywności, samodzielności, zorientowania na cele,
    * dobrej znajomości języka angielskiego
    * znajomości metodyk projektowych/wdrożeniowych (np. Prince2, Agile)
    * wykształcenia wyższego informatycznego, ekonomicznego lub
    pokrewnego.

    ***** Firma oferuje:

    * udział w ciekawych, prestiżowych projektach dla wiodących
    klientów,
    * profesjonalny rozwój zawodowy (certyfikacje, szkolenia),
    * realny wpływ na projekt i wysłuchanie każdego pomysłu,
    propozycji,
    * stabilność zatrudnienia i wynagrodzenia,
    * przyjazną atmosferę pracy,
    * kontrakt B2B+płatne urlopy,
    * konkurencyjne wynagrodzenie.

    Aplikuj tu / Send your CV: