PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Analityk Biznesowy <=

  • 1. Data: 2016-02-10 13:55:02
    Temat: Warszawa => Analityk Biznesowy <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego klienta, wiodącego agenta transferowego na polskim rynku-
    lidera w swojej branży na naszym rynku - szukamy osoby na
    stanowisko:

    *****
    ***** Analityk Biznesowy
    *****

    ***** Twoje zadania:

    * analiza biznesowa i systemowa potrzeb dotyczących produktów i
    usług związanych z funduszami inwestycyjnymi
    * zbieranie, dokumentowanie wymagań biznesowych od Klienta
    wewnętrznego i zewnętrznego oraz proponowanie rozwiązań
    systemowych
    * merytoryczna (analityczna) opieka nad aplikacjami biznesowymi
    * współpraca z użytkownikami systemów informatycznych w zakresie
    wymagań zmian i rozwoju aplikacji,
    * proponowanie nowych rozwiązań informatycznych w zakresie
    optymalizacji procesów biznesowych,
    * tworzenie i weryfikacja dokumentacji, definiowanie i kontrola
    standardów, jakości tworzonej dokumentacji,
    * tworzenie i weryfikacja scenariuszy testowych,
    * współpraca z dostawcami oprogramowania.

    ***** Od kandydata oczekujemy:

    * minimum 2 lata doświadczenia w roli analityka biznesowego
    * doświadczenie w projektowaniu złożonych aplikacji internetowych
    * ugruntowana wiedza z zakresu analizy systemów informatycznych i
    dokumentacji wymagań (modelowanie procesów, tworzenie
    przypadków użycia, tworzenie projektów technicznych),
    * znajomość zagadnień powiązanych z User Experience
    * doświadczenie w ocenie złożoności przedsięwzięć
    informatycznych,
    * dobra znajomość języka angielskiego,
    * dobra znajomość narzędzi wspomagających tworzenie dokumentacji i
    zarządzania projektami (m.in. Ms Visio, Ms Project, Axure,
    Enterprise Architect).

    ***** Dodatkowe atuty:

    * doświadczenie w pracy w metodologiach zwinny, szczególnie w roli
    Product Ownera
    * doświadczenie w zarządzaniu projektem informatycznym

    ***** Proponujemy:

    * udział ciekawych i unikalnych projektach informatycznych, w tym
    także międzynarodowych,
    * możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia wewnętrzne i
    zewnętrzne oraz współpracę z doświadczonymi specjalistami,
    * bogaty pakiet socjalny, w tym: opieka medyczna, dofinansowanie
    zajęć sportowych i nauki języków obcych,
    * pracę w doświadczonym, energicznym, i przyjaznym zespole.

    ***** Inne informacje:

[...]

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1602
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=7090f01df090d7410ee02839000500b1