PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Administrator systemów - Inżynier wsparcia technicznego

  • 1. Data: 2018-09-21 11:45:03
    Temat: Warszawa => Administrator systemów - Inżynier wsparcia technicznego
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla naszego klienta, prężnie rozwijającej się firmy z sektora
    bezpieczeństwa technologii teleinformatycznych, leadera w swojej
    branży szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Administrator systemów - Inżynier wsparcia technicznego - II li
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * Druga linia wsparcia dla wdrożonych systemów bezpieczeństwa
    firmy,
    * Utrzymanie systemów bezpieczeństwa firmy,
    * Stały kontakt z III linią wsparcia firmy dostarczającej
    rozwiązania bezpieczeństwa IT,
    * Utrzymanie systemów bezpieczeństwa wdrożonych u klientów.

    ***** Nasze super wymagania:

    * Dobra znajomość systemów Linux - dystrybucja Red Hat - RHEL,
    * Dobra znajomość administracji bazami Oracle,
    * Znajomość rozwiązań opartych o język Java oraz zagadnień
    związanych z sieciami komputerowymi,
    * Umiejętności diagnozy problemów,
    * znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną
    komunikację werbalną i pisaną.

    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    * Umiejętność budowy i zarządzania macierzami dyskowymi,
    * Posiadanie certyfikatów RHCT bądź RHCE,
    * Doświadczenie w pracy w serwisie i wsparciu,
    * Dobra znajomość MS Windows Server.

    ***** Firma oferuje:

    * Umowę o pracę,
    * Pakiet szkoleń,