PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Administrator ds. bezpieczeństwa IT (pentester) <=

  • 1. Data: 2017-03-23 09:10:02
    Temat: Warszawa => Administrator ds. bezpieczeństwa IT (pentester) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla Naszego Klienta - platformy mutimedialno- cyfrowej, kluczowego
    dostawcy najlepszych programów na świecie, poszukujemy osoby na
    stanowisko:

    *****
    ***** Administrator ds. bezpieczeństwa IT (pentester)
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Znajomość poparta praktyką sposobów obrony i atakowania
    urządzeń teleinformatycznych oraz aplikacji, w tym w
    szczególności aplikacji www
    * Umiejętność przeprowadzania testów penetracyjnych przy
    założeniach podejścia: black box, grey box, white box
    * Znajomość systemów operacyjnych: MS Windows, Linux/*nix(*zgodnych
    z Posix)
    * Znajomość sposobów i technik ochrony systemów operacyjnych i
    aplikacji przed atakami
    * Znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie pozwalająca na
    swobodną komunikację

    ***** Od Kandydatów wymagamy:

    * Nadzór nad jakością mechanizmów bezpieczeństwa w serwisach,
    systemach i multimediach
    * Prowadzenie testów penetracyjnych (black box, grey box, white box)
    * Zapewnienie bezpieczeństwa informatycznego w organizacji
    * Przeprowadzanie okresowych kontroli i audytów bezpieczeństwa
    teleinformatycznego oraz danych osobowych
    * Podejmowanie działań w przypadku wykrycia naruszeń w systemach
    bezpieczeństwa informacji, w szczególności nadzór nad procesem
    audytu oraz nad wdrażaniem zaleceń poaudytowych
    * Podstawowa analiza i korelacja zdarzeń oraz bieżąca reakcja na
    zdarzenia zarejestrowane przez aplikacje typu SIEM
    * Opracowywanie dokumentów dotyczących procesu bezpieczeństwa
    danych w firmie
    * Nadzór nad realizacją procesów przetwarzania i ochrony informacji
    * Identyfikacja i opis procesów podlegających ochronie danych
    * Szkolenie pracowników w zakresie bezpieczeństwa
    teleinformatycznego i przemysłowego

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Doświadczenie w obszarze zarządzania procesem bezpieczeństwa
    informacji i systemów informatycznych w dużej organizacji
    * Znajomość normy ISO 27002/ tworzenia planów BCP
    * Chęć rozwoju swoich kompetencji zawodowych w zakresie
    kompleksowego bezpieczeństwa teleinformatycznego w firmie
    * Wykształcenie techniczne

    ***** Proponujemy:

    * Szkolenia z zakresu bezpieczeństwa IT zarówno w zgodzie z normą
    ISO ISO/IEC 27001 jak i Ustawy o Ochronie Danych Osobowych
    * Konkurencyjne wynagrodzenie
    * Stabilne warunki współpracy
    * Zadania dostosowane do wiedzy i doświadczenia
    * Miłą atmosferę w ambitnym i profesjonalnym zespole
    * Prywatną opiekę medyczną oraz kartę Multisport

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1703
    => => =>