PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Administrator Windows/Infrastruktury sieciowej <=

  • 1. Data: 2018-07-17 10:15:02
    Temat: Warszawa => Administrator Windows/Infrastruktury sieciowej <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, firmy o ugruntowanej pozycji, istniejącej na
    rynku od wielu lat, dostarczającej rozwiązania IT klasy ERP dla
    klientów na polskim oraz międzynarodowym rynku, szukamy osoby na
    stanowisko:

    *****
    ***** Administrator Windows/Infrastruktury sieciowej
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * administrowanie środowiskiem serwerowym (Windows, Hyper-V),
    * administrowanie środowiskiem do wykonywania kopii zapasowych (m.in.
    Veeam),
    * zarzadzanie Office 365, platformą Azure, integracją pomiędzy AD i
    AAD,
    * wgrywanie aktualizacji, poprawek, podnoszenie wersji środowisk,
    * nadzór i opiekę techniczną nad systemami informatycznymi,
    * utrzymanie i aktualizację dokumentacji technicznej systemów,
    * szczególną ochronę przetwarzanych danych przed niepowołanym
    dostępem.

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Doświadczenie w zarządzaniu MS Windows Server;
    * Znajomość i doświadczenie w zarządzaniu:
    ** Office 365,
    ** Azure;
    * Znajomość produktów i technologii Microsoft:
    ** Windows Server,
    ** Hyper-V,
    ** Active Directory,
    ** Failover Clustering,
    ** Publikowanie usług w sieci Web (ADFS, Web Application Proxy),
    * Doświadczenie w konfiguracji sieci LAN;
    * Sprzętowych składników infrastruktury informatycznej:
    ** Serwery x86 (idealnie portfolio Dell),
    ** Macierze dyskowe FC/iSCSI,
    ** Sieci Ethernet (1Gb oraz 10Gb) oraz sieci konwergentne LAN/SAN,
    ** Urządzeń brzegowych - router/firewall;
    * Platformy System Center w zakresie optymalnego wykorzystania w
    codziennej pracy narzędzi:
    ** Virtual Machine Manager,
    ** Configurtion Manager,
    ** Data Protection Manager,
    ** Operations Manager;
    ** Aplikacji do archiwizacji Veeam:
    * Instalacji i konfiguracji,
    * Projektowanie polityk archiwizacji danych,
    * Opracowywanie procedur DR;
    ** Komunikatywna znajomość języka angielskiego.

    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie
    * Pracę w dynamicznej, ceniącej indywidualność firmie z branży
    IT;
    * Ciekawe wyzwania i możliwość budowania naszej organizacji;
    * Dużą samodzielność i niezależność;
    * Profesjonalne narzędzia pracy;
    * Pakiet medyczny;
    * Zajęcia z j. angielskiego;