PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Administrator IT (Windows Server) <=

  • 1. Data: 2017-06-26 09:20:02
    Temat: Warszawa => Administrator IT (Windows Server) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, lidera rozwiązań w obszarze pozapłacowych
    świadczeń pracowniczych z zakresu sportu, rekreacji, kultury
    oraz programów kafeteryjnych, poszukujemy obecnie osoby na
    stanowisko:

    *****
    ***** Administrator IT (Windows Server)
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * utrzymanie infrastruktury oraz zarządzanie środowiskami
    aplikacyjnymi
    * zaangażowanie przy projektach dot. budowy nowych aplikacji oraz
    systemów informatycznych
    * zarządzanie i administracja serwerami opartymi o systemy Windows
    Server
    * rozwój systemów informatycznych
    * wykonanie prac konfiguracyjnych
    * rozwiązywanie problemów systemowych i aplikacyjnych
    * diagnozowanie problemów i usuwanie awarii usług
    * dbanie o bezpieczeństwo usług oraz systemów informatycznych
    * wsparcie i utrzymanie podległych systemów z zachowaniem
    parametrów wydajności, niezawodności oraz wysokiej
    dostępności
    * terminowa realizacja zadań

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * wykształcenie wyższe kierunkowe
    * minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
    * doświadczenie w zakresie zarządzania systemami Windows Server
    * znajomość obsługi i konfiguracji serwerów WWW (IIS)
    * doświadczenie w zakresie konfiguracji i zarządzaniu MS Failover
    cluster
    * doświadczenie w zakresie konfiguracji i zarządzaniu Active
    Directory + GPO
    * znajomość TCP/IP
    * otwartość
    * dobre umiejętności komunikacyjne
    * dobra organizacja czasu pracy

    ***** Dodatkowe atuty:

    * umiejętność administracji i wsparcie MSSQL
    * doświadczenie w zakresie zarządzania platformami Vmware

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1706
    => => =>