PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Administrator Aplikacji <=

  • 1. Data: 2022-11-30 15:15:10
    Temat: Warszawa => Administrator Aplikacji <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz Klient to dom maklerski będący członkiem Giełdy Papierów
    Wartościowych w Warszawie. Jest pierwszym domem maklerskim w
    Polsce, który od chwili rozpoczęcia działalności stosuje Kanon
    Dobrych Praktyk Rynku Finansowego. Nasz Klient świadczy usługi w
    zakresie wykonywania zleceń na regulowanym rynku giełdowym
    prowadzonym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie
    oraz na rynku New Connect.
    Celem naszego Klienta jest ciągły rozwój poprzez dostarczanie
    najwyższej jakości rozwiązań zarówno produktowych, jak i
    systemowych. System informatyczny gwarantuje łatwe, bardzo
    szybkie i bezpieczne przeprowadzanie transakcji oraz rozliczeń
    finansowych.

    *****
    ***** Administrator Aplikacji
    *****

    ***** Twoje super zadania:

    * Administrowanie głównym systemem maklerskim i systemami z nim
    współpracującymi oraz bezpiecznym dostępem do tych systemów
    * Wdrażanie nowych wersji systemu maklerskiego
    * Przeprowadzanie i koordynacja testów funkcjonalnych nowych wersji
    systemu maklerskiego, współpraca z jednostkami merytorycznymi w
    zakresie przeprowadzanych testów
    * Współpraca z dostawcami oprogramowania w zakresie zgłaszania
    błędów oraz wdrażania zmian do systemu maklerskiego
    * Przetwarzanie/raportowanie danych na potrzeby dalszych analiz
    obszarów biznesowych
    * Tworzenie dokumentacji technicznej i użytkowej do systemów
    wykorzystywanych w u Klienta

    ***** Wymagania:

    * Znajomość systemów Linux oraz Windows Server
    * Znajomość SQL i umiejętność pracy z relacyjnymi bazami danych
    (Ingres, Postgres, MS SQL)
    * Podstawowa znajomość języków programowania (np. C#/Java)
    * Zdolność analitycznego myślenia oraz umiejętność samodzielnego
    rozwiązywania problemów
    * Doświadczenie we wdrożeniach nowych rozwiązań w biznesie
    * Umiejętność efektywnej komunikacji
    * Umiejętność pracy w zespole, kreatywność i dobra organizacja
    pracy
    * Umiejętność czytania i tworzenia dokumentacji technicznej
    * Podstawowa znajomość języka angielskiego

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Znajomość serwerów aplikacji (JBOSS)
    * Znajomość JIRA
    * Doświadczenie w branży maklerskiej