PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Administrator Aplikacji <=

  • 1. Data: 2016-12-06 10:00:02
    Temat: Warszawa => Administrator Aplikacji <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego klienta, jednej z największych firm medialnych w Polsce,
    szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Administrator Aplikacji
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * zapewnienie optymalnego ustawienia środowiska pracy aplikacji na
    serwerach i stacjach roboczych
    * współpracę z helpdeskiem i administratorami w zakresie
    instalowania i utrzymywania aplikacji
    * zarządzanie kontami użytkowników
    * wspieranie użytkowników w zakresie obsługiwania aplikacji
    * koordynację i nadzór techniczny nad wdrożeniami aplikacji
    * kontakty z dostawcami w zakresie dotyczącym utrzymania aplikacji
    * bieżące monitorowanie aplikacji pod kątem poprawności ich
    działania

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * wykształcenia średniego lub wyższego, preferowane w zakresie
    informatycznym
    * doświadczenia w zakresie wsparcia technicznego
    * bardzo dobrej znajomości systemów operacyjnych Windows Server oraz
    Linux RedHat
    * znajomości Microsoft SQL Server, PostgreSQL
    * znajomości platformy Jira
    * znajomości podstaw języków skryptowych i dążenia do
    automatyzacji czynności administracyjnych
    * dobrej znajomości języka angielskiego
    * umiejętność współpracy w zespole oraz samodzielnego
    rozwiązywania problemów
    * proaktywności i pragmatyczności

    ***** Dodatkowe atuty:

    * znajomość metodologii ITIL poparta certyfikatem na poziomie
    Foundation

    ***** Proponujemy:

    * pracę z zespołem profesjonalistów i pasjonatów
    * pracę w jednej z wiodących grup medialnych w Polsce
    * możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1612
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=a603ed2d0d8d253b848f222bfd7c124b