PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => ANALITYK PROCESÓW BIZNESOWYCH - SENIOR <=

  • 1. Data: 2019-07-11 10:45:03
    Temat: Warszawa => ANALITYK PROCESÓW BIZNESOWYCH - SENIOR <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, firmy działającej na polskim rynku od 2003
    roku, która skupia się głównie na nowych technologiach,
    badaniach i projektach naukowych. Firma zajmuje się
    projektowaniem systemów informatycznych, jak również świadczy
    usługi z zakresu doradztwa gospodarczego i biznesowego, tworzy
    produkty będące udogodnieniami dla społeczeństwa.
    Jednym z największych sukcesów Klienta jest opracowanie autorskiego
    oprogramowania wspomagającego planowanie zasobów
    przedsiębiorstwa - system ERP.
    Obecnie Klient skupia się na rozwoju w trzech obszarach:
    biotechnologii, teleinformatyce i programowaniu.
    Klient efektywnie pozyskuje fundusze na badania naukowe oraz rozwija
    procesy i produkty biznesowe, co pozwala na kompletne
    rozwiązania, których powstawanie nadzoruje od fazy laboratorium
    po fazę wdrożeniową.
    Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:

    *****
    ***** ANALITYK PROCESÓW BIZNESOWYCH - SENIOR
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * Tworzenie i rozwój dokumentacji analitycznej systemów
    informatycznych.
    * Przygotowywanie diagramów, przypadków użycia i opisów dla
    programistów.
    * Zbieranie wymagań projektowych i przygotowywanie dokumentów
    specyfikacji wymagań oprogramowania.
    * Analiza i poprawa istniejącej dokumentacji projektowej.
    * Definiowanie wymagań funkcjonalnych.
    * Udział w spotkaniach projektowych, uzgodnieniach, sesjach testowych
    i wdrożeniach.

    ***** Nasze oczekiwania:

    * Minimum 3 letnie doświadczenie komercyjne w branży IT.
    * Udokumentowany udział w projekcie lub projektach polegających na
    opracowaniu analizy biznesowej których częścią było
    opracowanie wymagań i specyfikacji dla programistów.
    * Znajomość języka UML.
    * Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania złożonych
    problemów.
    * Komunikatywność.
    * Umiejętność pracy w zespole.
    * Wykształcenie wyższe.

    ***** Oferujemy:

    * Umowę B2B / Umowę o pracę / Umowę zlecenie.
    * Atrakcyjne wynagrodzenie.
    * System premiowy.
    * Płatny urlop przy Umowie B2B.
    * Pracę w młodym, prężnym i doświadczonym zespole programistów.
    * Udział w innowacyjnych projektach.
    * Możliwość implementacji własnych koncepcji.
    * Styczność z nowoczesną technologią i znanymi projektami.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1907
    => => =>