PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wady - jakie podac na rozmowie kwalifikacyjnej ???

  • 11. Data: 2002-08-21 07:57:51
    Temat: Re: Wady - jakie podac na rozmowie kwalifikacyjnej ???
    Od: Cassandra <k...@r...pl>

    > Np. lubi? d?ugo spaae, lubi? pieni?dze (od razu sugeruje, co motywuje
    > danego ludzika) itp.

    Taaaak, zwlaszcza to "lubie dlugo spac" :) Mysle, ze takie stwierdzenie
    sugeruje jedynie o tym, ze przyszly pracownik raczej nie bedzie zbyt
    punktualny. Powstrzymalabym sie dlatego, od podania takiej wady na
    rozmowie kwalifikacyjnej..

    Pozdrawiam,
    Cass

  • 12. Data: 2002-08-21 09:59:50
    Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru>

    Lia wrote:

    > Najlepsza metoda - wymieniac wady nie związane z pracą - oznacza to,
    > ze mamy wady(jestesmy szcerzy), ale w pracy to one nam nei przeszkodzą
    > np. "nei umiem gotowac", "nie potarfie spiewac",

    Boże, jak klasówka w podstawówce...

    Czy trzeba odpowiadać wprost? Nie mozna obrócić w żart? Nie można z tego
    jakoś wybrnąć inaczej???

    Pozdrawiam,
    Krzysztof

  • 13. Data: 2002-08-21 10:05:52
    Temat: Odp: Wady - jakie podac na rozmowie kwalifikacyjnej ???
    Od: "Konrad_" <y...@w...pl>

    > mowa o zatrudnianiu szefa kuchni? ;)

    He he he, może o zatrudnianiu pracownika do wietnamskiego baru szybkiej
    obsługi ;) "Nie umniem gotowac ale szybki lapam gołebie!" ;))

  • 14. Data: 2002-08-21 10:11:57
    Od: "Konrad_" <y...@w...pl>

    > Boże, jak klasówka w podstawówce...
    >
    > Czy trzeba odpowiadać wprost? Nie mozna obrócić w żart?

    Przecież podanie odpowiedzi "nie umiem śpiewać", jest zarówno szczerą, jak i
    zabawną odpowiedzią.

    > Nie można z tego jakoś wybrnąć inaczej???

    Czekamy na przykłady.. ;)

    Pozdrawiam,
    Konrad_

  • 15. Data: 2002-08-21 11:11:04
    Od: fly@WYTNIJ_TO_CUT_IT.abdo.pl (FLY)

    Tego to a tego Tue, 20 Aug 2002 12:17:34 +0200, ten to taki a ten
    "DarekS" <a...@a...com.pl> napisał:
    >Uważam, że moją wadą jest perfekcjonizm
    >itp.

    Tak powiedzial Spud w "Trainspotting" i dodal: "dlatego jesli cos nie
    jest perfekcyjne, to nie biore" :)

    ...i Mark-narrator stwierdzil, ze trzeba mu to przyznac: "schrzanil
    sprawe na calej linii" :)

    PozdrUFFka :)
    FLY

  • 16. Data: 2002-08-21 11:33:48
    Od: Nahia <n...@p...onet.pl>

    /o)\ Aloha, DarekS!
    \(o/ piszesz:

    > Moją największą wadą jest brak wad :-)
    > Uważam, że moją wadą jest perfekcjonizm

    nie no, sluchajcie- tak jak napisal Adam: nie ma
    ludzi bez wad. pracodawca tez czlowiek, i doskonale
    przeciez o tym wie- ja rozumiem, ze przedstawiac sie
    w jak najlepszym swietle, ale bez przesady. ja tam
    wole wiedziec, ze zatrudniam czlowieka ktory _zna_
    swoje wady i cos robi zeby sie ich pozbywac. wtedy
    wiem ze mam do czynienia z osoba ktora potrafi sie
    uczyc na bledach, a nie tylko te bledy ignorowac.

    a tak na marginesie- nie wiem jak dla innych, ale
    dla mnie pracownik ktory zycia poza praca nie widzi
    bynajmniej nie jest szczegolnie pozadany; ale to
    jest scisle zwiazane z tym, ze ja tam lubie
    indywidualistow ktorzy oprocz tego ze sa pracownikami
    maja tez swoje prywatne zycie. z takimi lepiej sie
    pracuje jakos...

    Nahia, Department of Redundancy Department

  • 17. Data: 2002-08-21 15:00:47
    Od: "DarekS" <a...@a...com.pl>

    Kaizen wrote:
    > Pięknego dnia Tue, 20 Aug 2002 12:17:34 +0200, "DarekS"
    > <a...@a...com.pl> zakodował:

    > IMO rekrutujący słyszą to od każdego i niedobrze im się już od tego
    > robi.

    Stąd :-) sugerujący, że należy nie brać tego dosłownie a wymyślić samemu
    odpowiedzi odpowiednie do stanowiska, sytuacji i prowadzącego rozmowę oraz
    jego stylu i innych czynników.

    --
    Darek
    wyciąć anty spam z adresu

  • 18. Data: 2002-08-21 15:03:42
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 21 Aug 2002 09:57:51 +0200, Cassandra
    <k...@r...pl> zakodował:

    >Taaaak, zwlaszcza to "lubie dlugo spac" :) Mysle, ze takie stwierdzenie
    >sugeruje jedynie o tym, ze przyszly pracownik raczej nie bedzie zbyt

    Ja raczej spodziewałbym się odpowiedzi "ja też" ;)
    Twoje rozumowanie ze spóźnianiem jest zbyt daleko idące. Czy jak ktoś
    powie, że lubi dobre jedzenie, to musi być gruby? Nie każdy może mieć
    to, co chce. Jeżeli w zaletach podasz silną wolę i sumienność, to taka
    wada przestaje mieć znaczenie, a czyni Cię bardziej ludzkim niż inni
    kandydaci "perfekcjoniści", "pracocholicy" itp.
    Taki tekst sprowadza rozmowę na bardziej ludzki tor. A nie tylko
    wyprasowana koszula, mondre odpowiedzi (zazwyczaj recytowane te same
    przez każdego kandydata) się liczą.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 19. Data: 2002-08-22 17:10:19
    Od: Nahia <n...@p...onet.pl>

    /o)\ Aloha, Konrad_!
    \(o/ piszesz:

    > Czekamy na przykłady.. ;)

    jap., tez chetnie pare przeczytam :-) a tak
    w ogole, to mi na przyklad nie przeszkadzaja
    wady typu "mam slaba pamiec do telefonow"
    czy w tym typie- wiem doskonale ze nie jest
    to cos co niewielkim samozaparciu nie mozna
    inaczej zalatwic, np. prowadzac rzetelny spis
    numerow ktore sa potrzebne. krotko mowiac,
    sugeruje zebyscie na prawde powiedzieli co
    sprawia wam trudnosc czy w czym sie jeszcze
    kiepsko czujecie, ale za to w sposob, ktory
    zasugeruje ze nie jest to dla was zadna wielka
    przeszkoda. np. wykorzystujac juz przyklad-
    "mam problemy z zapamietywaniem wielu numerow
    telefonow, wiec zawsze nosze przy sobie wielki
    notes z numerami" ;-) i jesli nie wymienicie
    akurat tego, co jest bardzo istotne na danym
    stanowisku, to podejrzewam ze wypadniecie
    znacznie lepiej niz ci ktorzy mowia ze nie
    umieja spiewac :-)

    Nahia, Department of Redundancy Department

  • 20. Data: 2002-08-30 09:55:19
    Od: "Be" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Adamos" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam, od pewnego czasu juz szukam pracy i jeszcze ;-) nie udalo mi sie
    > dostac na rozmowe kwalifikacyjna, ale nurtuje mnie jedno, jesli podczas
    owej
    > rozmowy pracodawca pyta o Nasze wady, jakie wymienic aby staly sie one
    > naszymi zaletami ;-)
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Adamos
    > gg 990369

    " pożeram od 1-2 tabliczek czekolady dziennie" - taka wada może być
    dodatkowo dla wzmocnienia efektu wyciągasz łapę z napoczętą tabliczką i
    pytasz czy chce skosztować. Efekt będzie taki, ze albo sie skusi albo
    wybuchnie śmiechem i zmienicie temat na bezpieczniejszy.
    pozdr.
    Słodzik