PracaGrupypl.praca.szukana › ! WWW, DTP, programowanie - Wrocław !

  • 1. Data: 2002-01-02 11:40:05
    Temat: ! WWW, DTP, programowanie - Wrocław !
    Od: j...@p...onet.pl (Marcin Szafran)

    Janusz Szafran
    Tel. kontaktowe: (071) 328 63 42, kom. 608 168 420
    e-mail: j...@p...onet.pl

    Data urodzenia: 26 marca 1967 r.

    Poszukiwane stanowiska/zakres pracy (najchętniej, ale nie tylko): koder WWW,
    grafik/operator DTP, serwisant sprzętu i oprogramowania.

    PRZEBIEG PRACY ZAWODOWEJ

    Od października 1993 r. pracuję w dolnośląskiej redakcji "Gazety Wyborczej" na
    stanowisku
    operatora DTP.
    Zajmuję się składem i łamaniem stron, archiwizacją bieżących wydań gazety. Do lutego
    br.
    odpowiadałem za konfigurację stacji roboczych. W latach 1995-99 podczas nieobecności

    kierownika działu (urlopy, wyjazdy służbowe) przejmowałem jego obowiązki.
    Poza podstawowymi obowiązkami, z własnej inicjatywy napisałem (Basic) i stale
    modernizuję narzędzia ułatwiające pracę działu komputerowego.

    W 1993 r. przez 3 miesiące pracowałem na zlecenie jako korektor w "Słowie Polskim".
    W latach 1992-93 pracowałem na zlecenia w małych firmach poligraficznych.
    Zajmowałem się składem i łamaniem: folderów, ulotek, instrukcji obsługi, książek itp.
    W 1992 r. przez 3 miesiące pracowałem jako sprzedawca w firmie InterMind zajmującej
    się
    sprzedażą akcesoriów komputerowych.

    WYKSZTAŁCENIE

    Ukończona filologia polska na Uniwersytecie Wrocławskim; dyplom z edytorstwa
    naukowego (1997 - praca na temat możliwości wykorzystania komputerów i technik
    elektronicznych w tej dziedzinie).
    Rok nauki w Policealnej Szkole EZN Elwro.
    Ukończone III LO im. Adama Mickiewicza we Wrocławiu, klasa o profilu matematyczno-
    fizycznym.

    WIEDZA I UMIEJĘTNOŚCI

    Bardzo dobra znajomość zasad łamania tekstów (wieloletnia praktyka na stanowisku
    operatora DTP) i programów DTP (QuarkXPress, Ventura).
    Dobra znajomość programów graficznych: CorelDraw, PhotoShop.

    Bardzo dobra znajomość MS Windows.

    Dobra znajomość zasad typografii.

    Dobra znajomość HTML, CSS, JavaScript; prowadzę serwisy
    http://www.calmira.republika.pl i http://www.calmira.hg.pl
    (bardziej zaawansowana wersja serwisu), zaprojektowałem także serwis
    http://www.fiedzia.prv.pl.
    Dobra znajomość edytorów FrontPage Express, ezHTML, Kicia, Webford.

    Podstawowa umiejętność programowania; programuję w Basicu (RapidQ Basic w składni
    zbliżony do Visual Basica, XBasic dla Windows/Linux, Envelop/Phoenix dla
    Windows/Linux),
    uczę się także Delphi6.

    Znajomość aplikacji biurowych MS Office i StarOffice.

    Języki obce: angielski.

    ZAINTERESOWANIA

    Programowanie; Internet i WWW; literatura; turystyka górska.

    Chętnie rozwijałbym się w kierunku (szkolenia, samodzielne doskonalenie
    umiejętności):
    - tworzenie aplikacji Windows/Linux;
    - tworzenie ośrodków WWW;
    - administracja serwerów (na początek Windows NT - jest w moim zasięgu).

    INNE

    Prawo jazdy kategorii B.

    Zaangażowanie w wykonywaną pracę, łatwość i chęć uczenia się, umiejętność pracy w
    zespole, szybkość i skuteczność w działaniu, lojalność i dyspozycyjność, umiejętność
    pracy
    w stresie.
    Doświadczenie w kierowaniu małym zespołem.

    = = = = =

    Jestem doświadczonym grafikiem komputerowym o ugruntowanej wiedzy na temat składu i
    łamania różnorodnych wydawnictw. Moje sukcesy zawodowe wielokrotnie przekładały się
    na wyróżnienia słowne i finansowe. Uważam, że spełniłem się w tym zawodzie. Znam
    także bardzo dobrze różne wersje systemu MS Windows.

    Moja obecna pasja to Internet i programowanie.
    Stale pogłębiam swoją wiedzę na temat tworzenia ośrodków WWW i technologii
    internetowych. Prowadzę serwisy http://www.calmira.republika.pl i
    http://www.calmira.hg.pl (bardziej zaawansowana wersja serwisu), zaprojektowałem
    także
    serwis http://www.fiedzia.prv.pl.
    Uczę się także programować (dla systemów Windows i Linux). Znam kilka wersji
    obiektowych Basica, rozpocząłem naukę Delphi6.
    Wiem, że moje doświadczenie w tych dziedzinach jest podstawowe jednak zapewniam, że
    mam duży potencjał i umiem praktycznie wykorzystywać raz zdobytą wiedzę.

    Jestem ambitny i pracowity. To cechy, które cenię u siebie na równi z lojalnością
    wobec
    pracodawcy i odpowiedzialnością za podejmowane zadania.

    --

    Tego nie znajdziesz w żadnym sklepie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

    --