PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa o dzielo a umowa-zlecenie - roznice

  • 11. Data: 2005-07-12 21:09:32
    Temat: Re: Umowa o dzielo a umowa-zlecenie - roznice
    Od: "bez SCIEMY" <b...@W...gazeta.pl>

    Gdybys kolesia mial watpliwosc przyjemnosc ujrzec na zywo, to inaczej
    komentowlabys i przede wszystkim zemdliloby cie na jego pseudo elokwencje.

  • 12. Data: 2005-07-12 21:10:08
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 12 Jul 2005 20:32:55 +0000 (UTC), "bez SCIEMY"
    <b...@W...gazeta.pl> zakodował:

    >Fukc off!

    A cio tio znaci

    Tak czy inaczej - analfabetów i krzyczy umieszczam w plonkownicy.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 13. Data: 2005-07-12 21:21:53
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    bez SCIEMY napisał(a):
    > Gdybys kolesia mial watpliwosc przyjemnosc ujrzec
    ROTFL
    > na zywo, to inaczej
    > komentowlabys i przede wszystkim zemdliloby cie na jego pseudo elokwencje.
    Nie bardzo rozumiem
    Aha - komentuj *pod* nie *nad* postem

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 14. Data: 2005-07-12 21:55:04
    Od: "bez SCIEMY" <b...@W...gazeta.pl>

    Milo bylo Ci pomoc.

  • 15. Data: 2005-07-12 22:01:15
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    bez SCIEMY napisał(a):
    > Milo bylo Ci pomoc.
    Mnie bylo milo skorzystac. Do czasu kiedy nie okazales swojego chamstwa.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 16. Data: 2005-07-12 22:08:01
    Od: "bez SCIEMY" <b...@W...gazeta.pl>

    Pozwolisz, ze nie bede o tym palancie tej dyskusji ciagnal dalej, bo ide
    spac.
    Jesli zas ty nie idziesz, przeczytaj uwaznie moj poprzedni lub "przed
    poprzedni" post.

  • 17. Data: 2005-07-13 19:10:09
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Jarek Hirny w news:okn6iu5c78fj.dlg@agnus.eu.org napisal(a):

    > Nie pisz wielkimi literami, to oznacza krzyk;

    Krzyk to sprawa umowna. Praktyczna jest to, ze taki tekst po prostu trudniej
    sie czyta. Sprawdza sie do krótkich naglówków, ale nie do akapitów.

    pozdrawiam
    Greg