PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa i wypowiedzenie

  • 1. Data: 2004-07-23 07:02:56
    Temat: Umowa i wypowiedzenie
    Od: "SLaw" <s...@h...pl>

    Witam.

    Moze taki watek juz byl ale zaryzykuje.

    Jak to jest: w umowie mam klauzule ze okres wypowiedzenia trwa 2 tygodnie.
    Przypuscmy ze jest tydzien do konca miesiaca a ja chcialbym juz np. pracowac
    od 1 w nowej firmie. Czy MUSZE przepracowac ten okres, czy moge cos zrobic
    aby zakonczyc prace w wczesniej? Jak to jest z wypowiedzeniem za
    porozumieniem stron.

    SLaw

  • 2. Data: 2004-07-23 07:42:47
    Temat: Re: Umowa i wypowiedzenie
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 23 Jul 2004 09:02:56 +0200, "SLaw" <s...@h...pl>
    zakodował:

    >wypowiedzeniem za
    >porozumieniem stron.

    Nie ma czegoś takiego.
    http://groups.google.pl/groups?q=%22wypowiedzenie+za
    +porozumieniem%22&ie=UTF-8&hl=pl&btnG=Szukaj+z+Googl

    Jest za to porozumieni stron:
    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&q=
    %22porozumienie+stron%22&btnG=Szukaj

    Temat oklepany jak blacha trzydziestoletniego malucha.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded