PracaGrupypl.praca.dyskusje › Testy numeryczne i testy zdolności abstrakcyjno-logicznych

  • 1. Data: 2004-09-19 21:46:55
    Temat: Testy numeryczne i testy zdolności abstrakcyjno-logicznych
    Od: "Hermes" <h...@g...pl>

    Witam Wszystkich

    Przygotowuje sie do rozmowy kwalifikacyjnej oraz testow. O ile nie boje
    sie za bardzo o ten pierwszy etap o tyle mam pewnego stracha przed tym
    drugim. Wiem, ze na testach moge spodziewac sie tzw. testow numerycznych
    oraz testow zdolnosci abstrakcyjno-logicznych. Chcialbym sie troche z nich
    podszkolic dlatego szukalem podobnych testow w internecie, ale oprocz
    pracuj.pl, proctera i PWC nie moglem nic znalezc.

    Czy istnieja na rynku jakies opracowania/ksiazki na ten temat? A jesli nie
    to, czy znacie jakies inne strony z testami?

    Materialy moga byc po angielsku.

    Z gory wielkie dzieki za pomoc.

    Pozdrawiam
    Hermes

    P.S. Sorki za wczesniejszy post mialem drobne problemy z programem
    pocztowym.

  • 2. Data: 2004-09-20 17:25:52
    Od: "Adam" <a...@g...pl>

    Hermes <h...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Pozdrawiam
    > Hermes
    >
    > P.S. Sorki za wczesniejszy post mialem drobne problemy z programem

    Chodzi Ci o testy IQ? Jeśli tak to znajdziesz ich całą masę w internecie.
    Istnieje również szereg książek z takimi testami - ja posiadam dwie. Jednak
    takie robienie testów i zagadek chyba dużo Ci nie da :/ Wyszukaj na google IQ
    test i wio :) Większość testów jest prosta. Życzę powodzenia!