PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Szczecin => Mobile Software Developer (Android) <=

  • 1. Data: 2019-10-22 09:00:03
    Temat: Szczecin => Mobile Software Developer (Android) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz klient to producent mobilnych i web rozwiązań wpierających
    sprzedaż, marketing i analitykę, które zaczął tworzyć już w
    1998 roku. Dziś dostarczane są w modelu Cloud Computing, dzięki
    czemu autorskie oprogramowanie wspiera klientów docelowych w
    planowaniu, działaniu i analizowaniu tak jak chcą i gdzie chcą.
    Są także zintegrowani z dystrybutorami i mają dostęp do
    aktualnych i bezpiecznych baz danych. Firma zatrudnia ponad 100
    osób i współpracuje z wieloma znanymi markami. Aktualnie
    potrzebujemy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Mobile Software Developer (Android)
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * Wytwarzanie oprogramowania na urządzenia mobilne z systemem Android
    * Aktywny udział w projektach i spotkaniach projektowych
    * Tworzenie procesów oraz dobrych praktyk w zakresie wytwarzania
    oprogramowania
    * Rozwój warsztatu i umiejętności w zakresie rozwiązań mobilnych
    oraz rozwiązań opartych o inne języki programowania.

    ***** Nasze super wymagania:

    * Minimum 2 lat pracy na podobnym stanowisku
    * Doskonała znajomość języka Java oraz Android SDK
    * Znajomość SQLite
    * Dobra znajomość wzorców projektowych, struktur danych oraz
    algorytmów
    * Znajomość technologii REST API, JSON
    * Umiejętność pracy z repozytorium GIT
    * Wykształcenie wyższe (Informatyka lub kierunki pochodne)
    * Samodzielność i świetna organizacja pracy

    ***** Oferujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie (b2b/uop)
    * Pracę w najbardziej innowacyjnej firmie w sektorze
    * Możliwość rozwoju dzięki uczestniczeniu w ambitnych,
    innowacyjnych i zróżnicowanych projektach oraz szkoleniach
    * Dofinansowanie przedszkola, żłobka i wczasów "pod gruszą"
    * Dofinansowanie pakietu medycznego i karty Multisport
    * Nowoczesne, komfortowe biuro w dogodnej lokalizacji.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1910
    => => =>