PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Szczecin => IT Manager z językiem angielskim <=

  • 1. Data: 2018-09-19 11:15:02
    Temat: Szczecin => IT Manager z językiem angielskim <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla międzynarodowej firmy o zagranicznym kapitale, posiadające sieć
    sklepów fizycznych oraz online oferujących ekskluzywną
    bieliznę. Firmy, która we wszystkich swoich placówkach
    wprowadziła wielokanałowość sprzedaży, zwaną "Omnichannel
    Commerce', nowatorską technologię łączącą wszystkie kanały
    sprzedaży, które przenikają się jako jedna przestrzeń i
    umożliwiają profesjonalną obsługę Klienta wychodząc
    naprzeciw jego potrzebom. Dzięki temu pracownicy firmy na Polskim
    rynku, obsługujący dział IT mają możliwość zdobyć
    doświadczenie w interesujących technologiach wykorzystywanych
    przez firmę jak na przykład Sharepoint czy Microsoft Dynamics
    AX. Ponadto firma stawia na osoby ambitne i chętne do rozwoju,
    aby mogli wykorzystać te cechy i umożliwić pracownikom dalszy
    rozwój. Strategia biznesowa naszego Klienta zakłada na
    najbliższe 5 lat znaczący rozwój firmy poprzez otworzenie
    kolejnych 400 salonów i wejścia ze swymi produktami na
    całkowicie nowe rynki. W związku z ciągłym rozwojem
    poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko:

    *****
    ***** IT Manager z językiem angielskim
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Współpraca z Country Managerami w ramach tworzenia i ustalania KPI
    * Współtworzenie rozwiązań sieciowo-serwerowych
    * Zarządzanie zespołem i współczynnikami KPI wraz z ich
    egzekwowaniem
    * Zarządzanie usługami zewnętrznymi
    * Planowanie i organizacja update'ów POS zlokalizowanych we
    wszystkich placówkach firmy
    * Planowanie procesów informatycznych
    * Tworzenie procedur dokumentacji
    * Dbanie o aplikacje oraz serwery z pozycji zarządzania
    * Zarządzanie procesem

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Doświadczenie na podobnym stanowisku
    * Znajomość technologii Fortinet, Sharepoint
    * Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
    * Umiejętność planowania procesów informatycznych i zarządzania
    procesem
    * Wysoka kultura osobista
    * Umiejętność pracy w multikulturowym środowisku
    * Język angielski na poziomie min. C1

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Znajomość technologii takich jak: AX, SQL

    ***** Proponujemy:

    * Zatrudnienie w oparciu o B2B z płatnym urlopem lub umowę o pracę
    * Możliwość wyboru ilości potrzebnych monitorów do pracy (w
    standardzie 2 panoramiczne)
    * Bardzo duże biurka z funkcją elektrycznego podnoszenia
    * Możliwość okazjonalnej pracy zdalnej
    * Parking pod biurem
    * Wyjazd do Danii w ramach wdrożenia i poznania Zarządu
    * Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych: możliwość
    wykorzystania funduszu na dowolne cele
    * Kuchnia wyposażona w ekspres do kawy, automat z wodą oraz
    słodkościami
    * Dodatkowe benefity:
    ** Prywatna opieka medyczna (Medicover)
    ** Karta Multisport
    ** Rabaty pracownicze na produkty firmy
    * Imprezy firmowe
    * Szybki proces rekrutacyjny: 2 etapy
    * Uczestniczenie i realny wpływ na dalszy rozwój firmy - m. in.
    partycypowanie w dalszym rozwoju i powiększaniu zespołu

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1809
    => => =>