PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Szczecin => Administrator Baz Danych MS SQL Server <=

  • 1. Data: 2017-09-20 10:50:02
    Temat: Szczecin => Administrator Baz Danych MS SQL Server <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego klienta, globalnego holdingu, mającego swój oddział
    developmentu w Szczecinie, obecnie poszukujemy:

    *****
    ***** Administrator Baz Danych MS SQL Server
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Wsparcie wewnętrznego klienta biznesowego (jako druga linia
    wsparcia) oraz firm sprzedażowych wchodzących w skład Holdingu,
    włączając w to: rozwiązywanie problemów, analizę i
    udoskonalanie infrastruktury w modelu pracy 24/5
    * Współpraca z obsługą biznesową i pierwszą linią wsparcia w
    celu zrozumienia potrzeb, przeprowadzania analizy, projektowania i
    wdrażania infrastruktury informatycznej
    * Badanie, ocena i dostarczanie rozwiązań technicznych w celu
    spełnienia określonych wymagań biznesowych
    * Identyfikowanie i przedstawienie alternatywnych rozwiązań, które
    będą zgodne z potrzebami użytkowników oraz założonymi
    standardami
    * Reagowanie na nagłe zdarzenia i pojawiające się wyzwania, wraz ze
    współpracownikami ze wszystkich lokacji na świecie

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
    * Umiejętność swobodnej komunikacji w języku angielskim
    * Bardzo dobra znajomość MS SQL 2008/2012/2014/2016
    * Zdolność do pracy w dynamicznym środowisku i umiejętność
    radzenia sobie w sytuacjach stresowych
    * Gotowość do pracy w systemie zmianowym w formacie 24/5
    * Zaznajomienie z procesem i procedurami ITIL

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Znajomość Hyper-V/VMWare
    * Biegłość/znajomość rozwiązań Microsoftowych (Active
    Directory, Windows servers and services)
    * Praca/wsparcie przy systemie informatycznym AX (lub innym systemie
    ERP)

    ***** Proponujemy:

    * Pracę na pełen etat
    * Paczka benefitów socjalnych (Ubezpieczenie, prywatna opieka
    medyczna)
    * Premie uzależnione od wyników
    * Możliwość uczenia się i rozwijania swoich umiejętności
    (pakiety szkoleniowe)
    * Pracę w międzynarodowym środowisku
    * Podróże firmowe :)

    Aplikuj tu / Send your CV: