PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaSopot => Programista.Net -FrontEnd <= › Sopot => Programista.Net -FrontEnd <=
    From: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>
    Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
    Subject: Sopot => Programista.Net -FrontEnd <=
    Date: Tue, 13 Feb 2018 08:35:02 +0000 (UTC)

    Dla naszego Klienta, którego celem jest dostarczanie firmom na całym
    świecie systemu, który rozwiązuje kluczowe problemy globalnego
    handlu, dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji i
    automatycznej sprzedaży towarów na największych platformach
    e-commerce poszukujemy:

    *****
    ***** Programista.Net -FrontEnd
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Tworzenie i rozwój warstwy front-endowej aplikacji
    * Współpraca z programistami back-end
    * Projektowanie,implementacja i testowanie nowych funkcji systemu
    informatycznego
    * Utrzymanie i rozwój istniejącego kodu oprogramowania
    * Diagnostyka i usuwanie usterek

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * Bardzo dobra znajomość HTML, CSS3, JavaScript (w tym standardu ES6
    i biblioteki jQuery)
    * Doświadczenie w pracy nad rozwiązaniami RWD (znajomość Bootstrap
    lub podobnych)
    * Znajomość C#, .Net Framework i ASP.NET (MVC, Razor)
    * Znajomość narzędzi typu GIT lub SVN
    * Minimum 3 lata doświadczenia w programowaniu
    * Minimum rok komercyjnego doświadczenia jako programista

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Zagadnienia back-endowe ( C#, ASP MVC, REST API)
    * UI / UX

    ***** Proponujemy:

    * Możliwość rozwoju zawodowego przy tworzeniu innowacyjnych
    rozwiązań e-commerce
    * Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
    * Realny wpływ na rozwój produktu
    * Umowę o pracę lub B2B oraz niezbędne narzędzia pracy (komputer)
    * Biuro w centrum Sopotu
    * Możliwość częściowej pracy zdalnej
    * Elastyczne godziny pracy
    * Wynagrodzenie adekwatne do Twoich umiejętności

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1802
    => => =>