PracaGrupypl.praca.dyskusje › SOLIDEX

  • 1. Data: 2005-01-25 21:28:19
    Temat: SOLIDEX
    Od: "Mateusz" <v...@p...onet.pl>

    Witam!
    Solidex (na Lea)- CZy ktos moze mi cos powiedziec na temat tej
    firmy??Znajomy ubiega sie o prace w tej firmie, ale nic nie wie na jej
    temat, oczywiscie poza strona internetowa, ktorą przegladnelismy
    razem:-)?????Interesuja nas to, jak placa, do ktorej godzinki (rzeczywiscie
    a nie na papierze....) z reguly sie pracuje,,,,czy placa za godzinki
    nadliczbowe.....szanse awansu......atmosfera w
    pracy......szefostwo....itd......z gory bardzo dziekuje za wszystkie
    informacje!!!!

    Pozdrawiam!!!
    M.

    Wojciech Staniek

  • 2. Data: 2005-01-25 23:44:48
    Temat: Re: SOLIDEX
    Od: Makson <m...@g...pl>

    ja nie rozumiem, ja o takie rzeczy pytam na rozmowie kwalifikacyjnej