PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Rzeszów => Analityk Systemowo Biznesowy <=

  • 1. Data: 2021-07-27 14:30:04
    Temat: Rzeszów => Analityk Systemowo Biznesowy <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, firmy tworzącej innowacyjną platformę webową
    oraz aplikację mobilną z zestawem funkcjonalności dopasowanym
    do faktycznych potrzeb współczesnego turysty, służącej do
    łatwej organizacji wypoczynku na wodzie i wybrzeżu, w związku z
    intensywnym rozwojem poszukujemy kandydata na stanowisko:

    *****
    ***** Analityk Systemowo Biznesowy
    *****

    ***** Realizowane zadania:

    * Opracowywanie i analiza wymagań dla rozwiązań informatycznych
    dostosowanych do potrzeb firmy i produktu na różnych rynkach
    światowych
    * Projektowanie szczegółów funkcjonalności tworzonych systemów
    informatycznych oraz uzgadnianie project managerem, architektem
    rozwiązania
    * Weryfikacja jakości oprogramowania oraz jego zgodności z
    wymaganiami firmy, produktu
    * Projektowanie planów i przypadków testowych oraz realizacja
    testów
    * Przygotowywanie środowiska testowego
    * Współudoskonalanie procesu testowania - czyli opracowywanie
    sposobów jego poprawy lub zautomatyzowania
    * Analiza i raportowanie wyników testów
    * Wsparcie innych działów firmy (marketing, sprzedaż, support), w
    tym przeprowadzanie szkoleń w zakresie wdrażanego oprogramowania
    oraz jego nowych funkcjonalności
    * Regularna współpraca z project managerem, zespołem developerów,
    stała współpraca z designerem UX/UI i nadzorowanie jego prac
    pod kątem zgodności z założeniami biznesowymi i
    funkcjonalnością
    * Praca w metodyce SCRUM
    * Dobór narzędzi oraz rozwiązań do wykonania pracy
    * Utrzymanie/uporządkowanie dokumentacji projektowej

    ***** Nasze wymagania:

    * Minimum 3 letnie komercyjne doświadczenie jako Analityk systemów
    IT (Business Analyst)
    * Zdolności organizacyjne i planistyczne - planowanie działań jest
    dla Ciebie niczym oddychanie, potrafisz i lubisz organizować
    swoją pracę
    * Samodzielność, skrupulatność i dokładność
    * Zdolność analitycznego myślenia i logicznego wyciągania
    wniosków
    * Umiejętność pisania dokumentacji technicznej oraz tworzenia
    przypadków testowych
    * Umiejętność analizy testów oraz analizy potrzeb i wymagań
    biznesowych klienta
    * Podstawowa znajomość SQL - na zawołanie wyciągniesz DB dane,
    których potrzebujesz, zaś "JOIN" nie ma przed Tobą tajemnic
    * Umiejętność tworzenia logicznych i spójnych diagramów - BPMN
    * Znajomość podstawowych pojęć technologicznych - doskonale wiesz
    czym jest API i do czego służy
    * Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym pracę
    z dokumentacją techniczną oraz swobodną komunikację w mowie i
    w piśmie
    * Umiejętność pracy w zespole i wysoka komunikatywności - musisz
    umieć słuchać innych i dzielić się z nimi swoimi
    przemyśleniami oraz wiedzą i doświadczeniem
    * Otwarty umysł: myślisz globalnie, ale przywiązujesz uwagę do
    szczegółów
    * Dobrą znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie) poziom
    minimum B1.

    ***** Mile widziane:

    * Znajomość specyfiki produktów e-commerce
    * Znajomość metodologii pracy Scrum
    * Znajomość podstawowych koncepcji UX
    * Umiejętność wykorzystywania w pracy: Postman, Confluence, Figma,
    Zeplin, YouTrack, Slack

    ***** Proponujemy:

    * Możliwość kreowania nowego rozwiązania IT do tej pory
    niedostępnego w tym segmencie rynku,
    * Elastyczne godziny pracy, całkowitej pracy zdalnej,
    * Możliwość rozwoju osobistego oraz praca z najnowszymi
    technologiami,
    * Atrakcyjne pakiety szkoleniowe oraz wyjazdy integracyjne,
    * Wsparcie finansowe do różnego rodzaju kursów, lekcji angielskiego
    itp.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2107