PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Rzeszów => ASP.NET Projektant/Developer <=

  • 1. Data: 2018-10-16 09:00:04
    Temat: Rzeszów => ASP.NET Projektant/Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, polskiego oddziału europejskiej firmy
    działającej na rynku konsultingu IT szukamy osoby osoby na
    stanowisko:

    *****
    ***** ASP.NET Projektant/Developer
    *****

    ***** Realizowane zadania:

    * projektowanie/rozwijanie aplikacji internetowych/e-commerce
    * realny wpływ na kształt tworzonych aplikacji
    * koordynowanie pracy z członkami zespołu

    ***** Nasze wymagania:

    * co najmniej 2-3 lata doświadczenia w środowisku Microsoft ASP.NET
    Web Forms oraz .NET 3.5 lub późniejszym
    * znajomość głównych języków internetowych (HTML, JavaScript,
    XML, JSON)
    * znajomość przynajmniej jednego z głównych frameworków
    JavaScript: jQuery, MooTools, Prototype
    * znajomość CSS / Bootstrap
    * znajomość Microsoft SQL MSSQL
    * znajomość Orm (NHibernate, styczeń LLBL Pro)
    * minimalne umiejętności w systemie Windows (konfiguracja IIS, SQL
    Server oraz instalacja systemu operacyjnego)

    ***** Mile widziane będzie:

    * znajomość Microsoft ASP MVC
    * znajomość relacyjnych baz danych MySQL, PostgreSQL, Oracle
    * znajomość języka PHP
    * znajomość podstawowych systemów CMS (WordPress, Drupal, Joomla)

    ***** Oferujemy:

    * atrakcyjne wynagrodzenie
    * możliwość wyboru sprzętu
    * kursy i szkolenia specjalistyczne,
    * możliwy 2-3 tygodniowy okres wdrożeniowy w siedzibie centrali
    firmy we Włoszech (zamieszkanie + dieta zapewnione)
    * ciekawe stanowisko w firmie, która wkracza na rynki Europy
    Środkowo-Wschodniej i dołączenie do nowo powstającego zespołu
    w Polsce
    * pracę dla krajowych i międzynarodowych klientów, globalnych
    liderów w swoich branżach
    * elastyczne godziny pracy i przyjazną atmosferę
    * możliwa praca zdalna 10-30% w miesiącu po wdrożeniu
    * Szybki proces rekrutacyjny (2 rozmowy)
    * wyjazdy integracyjne
    * imprezy sportowe
    * możliwość realizowania własnych pomysłów

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1810
    => => =>