PracaGrupypl.praca.dyskusje › Reiffeisen Bank-doradca klienta - WARTO?

  • 1. Data: 2004-03-18 16:06:23
    Temat: Reiffeisen Bank-doradca klienta - WARTO?
    Od: Kuba <s...@W...onet.pl>

    Czy ktos cos wie na, jakie warunki proponuje firma Raiffaisen Bank dla
    Bankowych Doradców Klienta (wiem ze wymagaja m.in. własnej dzialalności,
    więc za pewne jest to pewna forma przedstawiciela handlowego usług
    bankowych). Intereuje mnie przede wszystkim orientacyjna kasa, zasady
    rozliczania i w ogole, jak to wygląda w RB.
    Za wszelkie informacje dzięki serdeczne!