PracaGrupypl.praca.dyskusje › tusko-inicjatywa (#051)

  • 1. Data: 2013-08-13 17:40:18
    Temat: tusko-inicjatywa (#051)
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    no taki news, a nikt tu nic nie pisze, czy to jakaś POwska mafia na tej
    grupie?

    jak podała POTV, tusk cichaczem przemycił wczoraj ustawkę o tym jakie kary
    cielesne stosowane będą za obrażenie tuskowych urzędzideł... ja to już
    gdzieś widziałem...

    teraz to już w ogóle nikt nie napisze nic o unii europejskiej... połowa
    opłacana przez unię, druga połowa zastraszona przez tuska... no ładnie,
    ładnie...

  • 2. Data: 2013-08-15 13:04:36
    Temat: Re: tusko-inicjatywa (#051)
    Od: AMX <r...@b...cy>

    On Tue, 13 Aug 2013 17:40:18 +0200,
    Ministerstwo Propagandy <N...@g...pl> wrote:

    > no taki news, a nikt tu nic nie pisze,

    Jak to nikt? Ministerstwo Propagandy vel. Identyfikator bez
    przerwy coś pisze. Ale najwyraźniej sam dla siebie ....

    > czy to jakaś POwska mafia na tej
    > grupie?

    Raczej antyPOwska ...

    > teraz to już w ogóle nikt nie napisze nic o unii europejskiej... połowa
    > opłacana przez unię, druga połowa zastraszona przez tuska... no ładnie,
    > ładnie...

    A ta trzecia połowa (=:-)) zniechęcona poziomem dyskusji i jej
    jałowością nie ma ochoty nic pisać....

    AMX

    --
    adres w rot13