PracaGrupypl.praca.dyskusje › protestować każdy euro popis-wiec może (#273)

  • 1. Data: 2017-05-06 16:57:29
    Temat: protestować każdy euro popis-wiec może (#273)
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    wolność zjednoczona oskarżyła frajerów co nie potrafią głosować, że to
    wyłącznie przez nich nie ma pracy... podobno ze strefy przybyli liderzy
    którzy chcieli pomóc nam wyjść... ale ja z moimi niepełnosprawnymi
    kolegami zabraliśmy głos... i elity zawiodły się odczytując, że mają do
    czynienia z totalnymi bezmózgami... co wywołało w nich paniczną histerię
    i skrajną ucieczkę tam gdzie zasłużona wolność wieczna... na szczęście
    zanim odbiegli to zdążyli jeszcze porobić odpowiednie opinie frajerom co
    by chcieli dostąpić wolnego rynku wspólnej europy...

    jako dżołk integracyjny pozwolę sobie przytoczyć wypowiedź mojego
    wielkiego idola, intelektualisty kviata:

    I czego znowu nie zrozumiałeś?
    Timmermans nie straszy Polaków. Mówi jak jest i przestrzega oszołomstwo
    przed wprowadzaniem dyktatury w Polsce. W tej sytuacji sankcje dla
    Polski spowodują, że misiewicze stracą kasę. A jak stracą kasę to jest
    większa szansa na szybszy powrót życia Polaków w państwie prawa.

    P.S.
    zostałem zaatakowany przez liderów popis/eu pomówieniem, że nie daję
    pracy... taaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkk... (po staremu:) oczekujcie!
    schetyna mówi, że daje mi wolną rękę... no się zobaczy...

  • 2. Data: 2017-05-06 17:46:33
    Temat: Re: protestować każdy euro popis-wiec może (#273)
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no co chłopaki, system [R] nie daje rady?

  • 3. Data: 2017-05-06 19:25:15
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    oooooooooooo... są interpretacje:
    groźba (mało oryginalna) "nasza grupa jest coraz bardziej zgrana!"
    i dyrektywa "twoje przedsiębiorstwo słabo (ledwo) prosperuje!"

    pojawiły się bardzo ciekawe informacje, że wytyczną do przyjęcia do
    pracy w europie jest tak zwany "płaski brzuch" [R], dużo dużo dużo
    srania, może Ktoś tu rozwinie temat?

  • 4. Data: 2017-05-06 19:55:04
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    wydaje mi się, że eksperci popis/eu nie bardzo informują o co w tym
    nowym systemie chodzi, chętnie bym Piotrek usłyszał twoją opinię o
    takiej prostej historii którą mają chyba wszyscy przed lub za sobą:

    jest piątek wieczorem, masz 40 lat, nagle ni z chuja, zaczyna cię boleć
    ząb... oczywiście w weekend żaden jaśnie dentysta nie pracuje... trzeba
    się przemęczyć trzy dni... w poniedziałek idziesz z opuchnięta mordą do
    dentysty... a tam... ciekawostka, przy okienku musisz ostro konkurować i
    pokonać innych chętnych, tych którym dużo się wydaje, bo im za to
    płacą... jak ich pokonasz i dopchasz się do okienka to słyszysz,
    następna dostępna wizyta za miesiąc... a za miesiąc ta euro-kurwa
    informuje, żebyś spierdalał, bo on ci tego zęba nie zrobi... czym to się
    kończy - to zostawiam waszej powskiej inteligencji...

    także - będzie ostro... ja tam nie jestem lekarzem nie znam się, ale
    jakbym tak odpierdalał robotę to chyba zdechłbym z głodu, bo wiadomo -
    na granty kc-ue stwierdziło, że nie zasłużyłem...

  • 5. Data: 2017-05-06 21:46:12
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    oooooooooooo... oooooooooooooooo... oooooooooooooooooooooo...
    europa informuje że europen-liders zaatakuje frajerów okonkurowaniem
    przejmując rynek który im się po prostu należy... na początek wyszydza
    się prezentacjami jakież to wyżyny wykształcenia humanistycznego
    przejawiają europen-liders w porównaniu do frajers...

  • 6. Data: 2017-05-07 22:43:31
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    a no tak, zapomniałem o najważniejszym, po miesiącu czekania, komisja
    kc-ue decyduje, że poszkodowany w ogóle zasłużył na wizytę u lekarza...
    bo może się okazać, że nie zasłużył - i zostanie "zdjęty" (że zacytuję)