PracaGrupypl.praca.dyskusjepicie alkoholu w pracy › Re: picie alkoholu w pracy
    From: "Iza" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: picie alkoholu w pracy
    Date: Fri, 18 Jul 2003 14:37:09 +0200

    Użytkownik "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bf8oq9$csm$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Ok. A jesli pod wpływem niewielkiej ilości alkoholu - np. jedno piwo
    pracuje
    > mi się lepiej, niż na trzeźwo, bo poprawia ono moją koncentrację. Wówczas
    > chyba nie naruszam mojego obowiązku, jakim jest praca.
    To normalne - niewielka ilość alkoholu powoduje pewne polepszenie
    koncentracji poprzez porzerzenie naczyń krwionośnych. Efekt ten możesz
    jednak osiągnąć innymi metodami, np. krotka gimnastyka - mi rewelacyjnie
    pomaga, kiedy człowiek poczuje lekką senność, znużenie.
    Jak będziesz prezesem, to będziesz mógł w pracy pić, ile wlezie. Teraz
    jednak nie rób tego, bo grozi Ci wylot - po jednym piwie badania krwi już
    wykażą nietrzeźwość. Poza tym nawet taka mała ilość obniża refleks (ważne w
    niektórych zawodach) no i może pojawić się efekt "zapachowy" - bardzo ważne,
    jeśli pracujesz "z klientem".

    Iza