PracaGrupypl.praca.dyskusjejak jest z 13tką dla nauczycieli? › Re: do Kynia, co to nie znosi nauczycielskiej rasy
  • Data: 2005-02-05 23:26:30
    Temat: Re: do Kynia, co to nie znosi nauczycielskiej rasy
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2005-02-05, 'madzik' <m...@t...beztego.com> wrote:
    > Tak, wiem, osoby pracujące w prywatnych spółkach, mające do czynienia z
    > klientami, też mogą mieć ciężke życie, bo klienci potrafi być równie
    > uciązliwi jak uczniowie.
    Z tą różnicą, że obowiązku obsługiwania klienta nie ma. I, choć nie
    publikują plakatów z podobiznami, funkcjonują listy pt. "tych klientów
    nie obsługujemy". Obowiązek edukacji jest.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    But love was blind, they said, love was crazy --- love didn't
    have any heart, and so it ripped out your own.