PracaGrupypl.praca.dyskusjechce sie zwolnic... › Re: chce sie zwolnic...
    From: "Iwona Machel" <i...@m...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: chce sie zwolnic...
    Date: Tue, 25 Feb 2003 16:25:54 +0100

    mozesz tak zrobić, lecz nie informuj nikogo z personelu o tym że masz zamiar
    iść na zwolnienie lekarskie twój kierownik może sie dowiedzieć że coś
    knujesz i nasłac komisję lekarską czyli ZUS
    najlepiej idz odrazu na zwolnienie i w trakcie wyślij wymówienie opierając
    sie na złym stanie zdrowia
    powodzenia