PracaGrupypl.praca.dyskusjechce sie zwolnic... › Re: chce sie zwolnic...
    From: "JarekT" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: chce sie zwolnic...
    Date: Wed, 26 Feb 2003 14:21:05 +0100

    > oj zebys sie nie zdziwil.
    W tym kraju niewiele może już mnie zdziwić... (chyba?)

    > Moja poprzednia firma tak sie pozbyla pracownika, ze sprawdzal go
    kadrowiec.
    > Wg opinii kadrowca, nie bylo nikogo w domu ( zwolnienie bylo z
    przykazaniem
    > lezenia) a wg pracownika, on byl w domu, ale sie kapal.
    > No i co?
    > No i zwolnili go :)
    > natychmiast.
    Prawo mówi, że zwolnienie musi być wykorzystywane zgodnie z zaleceniami
    lekarza - fakt.
    Na zwolnieniu jest zaznaczone czy musi leżeć - fakt.
    Nie jest natomiast powiedziane gdzie ma leżeć (chyba, że chodzi o leczenie
    szpitalne).
    Nie musi we własnym domu (lub miejscu zameldowania znanym pracodawcy).
    Nie ma (?) tez przepisu nakazującego informowanie kogokolwiek, gdzie
    choruję.
    Egro: coś nie tak, to sąd pracy i wygrana prawie pewna (to nie domniemanie,
    to przykład z mojego miejsca pracy, mam w tym trochę doświadczenia).
    Tu jest jeszcze sporo innych luk, ale nie czas o tym pisać, chyba że bardzo
    chcesz... ;))

    > Wtedy napewno przyjezdza lekarz z zusu i cie bada :)
    Może sobie przyjechać, reszta jak wyżej.

    > co ciekawe, niekoniecznie jest to lekarz tej specjalosci. Wiec jezeli masz
    > klopoty z zatokami to nie oczekuj laryngologa.
    Fakt, zazwyczaj bez względu na schorzenie przyjeżdża ginekolog lub
    psychiatra ;))))

    Pozdrawiam
    Jarek