PracaGrupypl.praca.dyskusjeWykaz stanowisk pracy w szczegolnych warunkach POMOCY !!! › Re: Wykaz stanowisk pracy w szczegolnych warunkach POMOCY !!!
    From: "Dexter" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wykaz stanowisk pracy w szczegolnych warunkach POMOCY !!!
    Date: Wed, 6 Oct 2004 00:36:26 +0200

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:opsfe2fjxc4iukdk@krzysztofc...
    Dnia Tue, 5 Oct 2004 23:26:17 +0200, Dexter <g...@o...pl> napisał:

    > Witam !!!
    >
    > Zwracam sie z prosba gdzie moge znalezc wykladnie przepisow prawa ( wykaz
    > stanowisk pracy w szczegolnych warunkach) w nastepujacej sprawie:
    >
    > Bylem zatrudniony w Browarze Kunter w Grudzi?dzu na stanowisku Maszynisty
    > Chlodniczego.Poniewaz Browar jest jako taki przemyslem spozywczym nie
    > moge
    > nigdzie znalezc wyk?adni, wykazu stanowisk pracy czy praca jako
    > Maszynisty
    > Chlodniczego jest wykazana jako praca w szczegolnych warunkach.

> [...]

    http://www.bhp.xtd.pl/article.php?sid=686&mode=threa
    d&order=0&thold=0

    Moze z informacji w tym artykule i linkow na portalu uda ci sie cos
    wydusic.
    Mozesz tez zwrocic sie o pomoc do PIP - powinni wiedziec.

    Witam !!!

    Nic mi nie udalo sie wydobyc poniewaz kazdy resort ma ministra ktory wydal
    rozporzadzenia jakie stanowiska sa zakwalifikowane jako stanowiska pracy w
    warunkach szczegolnych, Browar jako taki jest firma chyba spozywcza ale jaki
    minister odpowiada,wydal rozporzadzenie o rodzaju stanowisk nie mam pojecia.

    Pozdr Andrzej