PracaGrupypl.praca.dyskusjeŚwiadectwo pracy a umowa zlecenie. › Re: Świadectwo pracy a umowa zlecenie.
    From: Kaizen <x...@c...sz>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Świadectwo pracy a umowa zlecenie.
    Date: Thu, 04 Jul 2002 23:46:29 GMT

    Pięknego dnia Fri, 5 Jul 2002 00:42:49 +0200, "Ganzen"
    <m...@p...onet.pl> zakodował:

    >Czy świadectwo pracy otrzymuje się tylko za umowę o pracę? Czy za umowe
    >zlecenie (o dzieło) też?

    Tylko na umowę o pracę.

    >Jeśli tylko za etat to jaki papier muszę mieć, żeby udokumentować
    >przyszłemu pracodawcy moją wcześniejszą pracę np. na umowie zlecenie?

    Na umowę zlecenie nie pracujesz, wykonujesz zlecenie (analogicznie z
    dziełem i umową o współpracy i innymi typami umów).
    Nie musisz mieć żadnego papieru, bo pracodawcy nie musisz tego
    dokumentować.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775