PracaGrupypl.praca.dyskusjeSwiadczenie przedemerytalne a dzialalnosc gospodarcza › Re: Swiadczenie przedemerytalne a dzialalnosc gospodarcza
  • Data: 2003-08-13 19:11:39
    Temat: Re: Swiadczenie przedemerytalne a dzialalnosc gospodarcza
    Od: "Rafał" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. nie kombinuj

    Kto nie kobinuje ten w kozie nie siedzi ;). Roznica miedzy kombinowaniem a
    niekombinowaniem w tym przypadku to ponad 100 000 zl. Chyba warto, nie?

    > 2. osoba ktora ma nabyc SP musi byc zatr. w ostatnim zakladzie przez 6
    > miesiecy, wiec pkt.1

    Wg cytowanego juz przeze mnie dodatku do GW sa 4 drogi uzyskania SP dla
    mężczyzny:

    1. 63 lata zycia + 25 lat pracy+ zwolnienie z pracy (bez wzgledu na rodzaj
    zwolnienia, takze zakonczenie dzialalnosci gospodarczej)+ minimalny okres
    zatrudnienia u ostatniego pracodawcy jest niewymagany

    2. 55 lat zycia + 35 lat pracy + zwolnienie z przyczyn dotyczacych zakladu
    pracy + minimalny okres zatrudnienia u ostatniego pracodawcy 6 miesiecy.

    3. bez wzgledu na wiek + 40 lat pracy + zwolnienie z przyczyn dotyczacych
    zakladu pracy + minimalny okres zatrudnienia u ostatniego pracodawcy 6
    miesiecy.

    4. bez wzgledu na wiek + 39 lat pracy + zwolnienie w zwiazku z
    niewyplacalnosca pracodawcy + minimalny okres zatrudnienia u ostatniego
    pracodawcy jest niewymagany

    > 3. osoba ktora ma SP, ZPE, zas.bez. nie moze prowadzic DG, wiec pkt.1

    Jestes pewien? Mysle, ze taka osoba moze sobie dorobic do ilus tam zlotych,
    wiec to moze tez jest do obejscia. Moze mozna ja zatrudnic u kogos kto
    bedzie prowadzil ta dzialalnosc?

    Mojego Tescia dotyczy w/g mnie pk 4 z w/w punktow. Tak wiec ponownie prosze
    o wyprowadzenie (a nie wprowadzanie) mnie z bledu w moim rozumowaniu
    przedstawionym w pierwszym poscie.

    Pozdrawiam Rafal