PracaGrupypl.praca.dyskusjeRzeczoznawca Majatkowy - oplaca sie? › Re: Rzeczoznawca Majatkowy - oplaca sie?
    From: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rzeczoznawca Majatkowy - oplaca sie?
    Date: Mon, 20 Sep 2004 12:12:36 +0000 (UTC)

    marcolphus napisał(a):

    > Dostalem propozycje (od szefa) zrobienia kursu Rzeczoznawcy
    > Majatkowego. Troche to kosztuje, ale chcialem sie spytac czy to
    > jest oplacalna fucha? Jak czesto robi sie wyceny, czy sporo sie na
    > tym zarabia itp.??

    to zalezy od tego czy masz "dojscia". jesli masz kogos w UM lub w
    banku, ktory bedzie ci 'podrzucal' klientow to robota jest prawie non-
    stop. w zimie moze troche zmniej.

    ale jak nie masz zadnych znajomosci i myslisz, ze ludzie beda do ciebie
    dzwonic z krajowego rejestru rzeczoznawcow, albo z ogloszenia to daj
    sobie spokoj.

    konkurencja jest ogromna, proporcjonalnie do kasy. wszedzie sa uklady i
    ukladziki. grupy wzajemnej adoracji, przetargi, na zajaca ;) etc.
    10-15% musisz miec przygotowane do odstapienia...

    ale jesli szef chce ci zaplacic to bym sie nie wahal: lepiej miec niz
    nie miec.

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,

    alt.pl.comp.wyszukiwarki - pozycjonowanie, wiedza tajemna