From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
Newsgroups: pl.praca.dyskusje
Subject: Re: Rozmowa o podwyżce - jak zacząc, jak prowadzić
Date: Sat, 1 Jul 2006 01:04:06 +0200

W wiadomości news:e842k0$bh8$1@inews.gazeta.pl jaQbek <j...@s...eu>
pisze:

Nie odniosę się do niuansów typu, kiedy o podwyżkę prosić, jak zacząć
rozmowę, zapytać się szefa przed rozmową czy Stoperan lub Posterisan
zadziałały, czy jest zadowolony z Prostamolu i takie tam... ;))
Ale popatrz na to tak:
- uważasz, że Twoja praca warta jest wiecej;
- występujesz o podwyżkę;
- dostajesz - OK, a jak nie?
Możliwości są wówczas dwie:
- nie miałeś racji, Twoja praca jest warta tyle ile dostajesz i to kończy
sprawę;
- miałeś rację, więc teraz nie możesz już pracować z taką sama wydajnością,
bo będziesz frajerem (a to nie każdy lubi).
Co do wysokości podwyżki - lekarze i pielęgniarki uznali, że 30% jest OK,
może mają rację?

Jotte