PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa kwalifikacyjna - Randstad › Re: Rozmowa kwalifikacyjna - Randstad
    From: arden <a...@t...usunto.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rozmowa kwalifikacyjna - Randstad
    Date: Wed, 06 Dec 2006 17:25:46 +0100

    edek napisał(a):
    > jak wygląda rozmowa prowadzona przez firmę Randstad ? w jaki sposób
    > sprawdzają znajomość języka ? czy ktoś ma "przyjemność" bycia zaproszonym na
    > rozmowę kwalifikacyjną przez tą firmę ?
    >
    > pozdrawiam
    > Artur

    jakis roku temu bylam u nich na rozmowie (posrednictwo dotyczylo posady
    niemieckojezycznego konsultanta technicznego). Po krotkiej wymianie zdan
    po polsku facet spytal mnie czy mozemy porozmawiac po angielsku i
    niemiecku. W kazdym z jezykow musialam odpowiedziec na pare pytan i
    opowiedziec cos o sobie(standard- czym sie zajmuje, czemu chce te prace,
    jak chce pogodzic ja ze studiami...). Potem dostalam dwa testy pisemne,
    kazdy ok. 40 min: z angielskiego typowa gramatyka, zwroty itp, z
    niemieckiego, pewnie ze wzgledu na specyfike pracy- test z podstaw
    komputerow po niemiecku.Na nastepnej rozmowie, tez w ich siedzibie,
    mialam juz przyjemnosc w przedstawicielem firmy, ktora mnie zatrudniala.

    pzdr, Iza