PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o złe cechy na rozmowie ??? › Re: Pytanie o złe cechy na rozmowie ???
  • Data: 2005-08-25 15:01:31
    Temat: Re: Pytanie o złe cechy na rozmowie ???
    Od: "gromax" <g...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    a mi dzisiaj w rozmowie przyszło do głowy pytanie do rekrututjącego
    "dlaczego firma wybrała akurat mnie na realnego kandydata".
    I usłyszałem całkiem sensowną odpowiedź o jakie cechy im chodziło i co ich
    przekonało.

    zresztą tak to właśnie od dłuższego czasu postrzegam, że rozmowa o pracę
    jest rozmową partnerską. Może dlatego do tego tak podchodzę, że często
    szukam różnego rodzaju zleceń "nie etatowych".