PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o złe cechy na rozmowie ??? › Re: Pytanie o złe cechy na rozmowie ???
  • Data: 2005-08-25 14:13:50
    Temat: Re: Pytanie o złe cechy na rozmowie ???
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 25-08-2005 o 15:43:56 Wojtek <w...@p...fm> napisał:

    > ?a?. Ja te? by?em na wielu rozmowach ale na ?adnej nie pad?o.
    > Nie lubie firm które zadaj? takie pytania.
    > Przypuszczam ?e te firmy te? by mnie nie polubi?y. Wi?c nie ma sprawy :)

    Etam, pytania moga być najrózniejsze, tryndy w takich dziedzinach jak HR,
    zarządzanie itp. się zmieniają bez przerwy. Poza tym nie musi być tak, że
    pytający chce się dowiedziec akurat tego, o co pyta. Moim skromnym zdaniem
    imponowanie cwaniactwem "ha, przejrzałem cię, nie ze mną takie numery"
    jest ryzykowne, bo naraża odpowiadającego na śmieszność.

    Generalnie, próba grania w grę, której reguł się nie zna, to nie jest
    dobry pomysł. Osobiscie jestem człowiekiem prostolinijnym i w związku z
    tym usłyszawszy tytułowe pytanie nie próbowałbym zgadnąć, o co może
    chodzić, tylko po prostu odpowiedziałbym, że nie mam zwyczaju opowiadać o
    swoich wadach. I nie przejmowałbym się, czy właśnie zdałem test
    asertywności, czy tez oblałem test samoswiadomości. Walić to.

    btw: masz źle skonfigurowanego Outlook Expressa. http://evil.pl/pip/OE.html