PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o złe cechy na rozmowie ??? › Re: Pytanie o złe cechy na rozmowie ???
  • Data: 2005-08-25 13:09:09
    Temat: Re: Pytanie o złe cechy na rozmowie ???
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mikolaj" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:deke17$n67$1@flis.man.torun.pl...
    > Witam,
    >

    > Co powinno sie odpowiedziec na pytanie:
    >
    > - A teraz wymien swoje 3 zle cechy ?
    >
    > aby sie nie skompromitowac

    Oczywiście, jak każdy człowiek posiadam rozmaite cechy. To, czy zostaną
    uznane one za wady, zależy od kontekstu.
    Nie mógłbym pracować w księgowości[1], gdyż jestem osobą działającą szybką,
    zdarza mi się działać bez namysłu i intuicyjnie podejmować decyzje, a w
    księgowości nie ma miejsca na intuicję. W handlu[2] jednak i zarządzaniu ta
    cecha przydaje mi się bardzo, gdyż pozwala błyskawicznie orientować się i
    działać w sytuacji, umownie nazwijmy, zagrożenia.

    [1] - zakładając, że aplikujesz na stanowisko kompletnie nie związane z
    księgowością.
    [2] - zakładając, że aplikujesz na stanowisko w handlu/zarządzaniu.

    Ewentualnie spójrz pani od rekrutacji głęboko w oczy, przywdziej na twarz
    uśmiech nr 5 [3] i powiedz lekko zadziornym tonem [3], głęboko chrypiącym
    barytonem: wady??.

    Za powodzenie drugiego wariantu nie ręczę. Za pierwszy - nie wiem. Trzeba
    być idiotą, żeby o to pytać albo chcieć zobaczyć, jak kandydat da sobie radę
    albo trzeba czekać na taką odpowiedź.

    [3] - image młodego pirata, zabójczo przystojnego, bajecznie bogatego,
    doskonale urodzonego woman-killera.

    pozdr.
    m.