PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o złe cechy na rozmowie ??? › Re: Pytanie o złe cechy na rozmowie ???
  • Data: 2005-08-25 13:03:42
    Temat: Re: Pytanie o złe cechy na rozmowie ???
    Od: "Koziorozec" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co powinno sie odpowiedziec na pytanie:
    > - A teraz wymien swoje 3 zle cechy ?
    > aby sie nie skompromitowac

    Nie śmiejcie z Mikołaja, tylko myślcie! ;))

    Ja proponuję:
    1) Pracoholizm,
    2) Zginanie karku,
    3) Namiętne branie nadgodzin (niepłatnych, oczywiście).

    Przepraszam, ale zawsze mam zgrzyt ząbkami, jak słyszę te super
    pytania podczas rozmowy.
    Czy nie można jakoś normalnie weryfikować kandydata???
    Czy trzeba mu zadawać pytania w stylu:
    "Nad przepaścią trzymasz jedną ręką swoją żonę, a drugą swoje dziecko.
    Biorąc pod uwagę, że możesz uratować tylko jedno - które wybierasz?"

    Ja rozumiem, jakby się trzymało w jednej ręce teściową... ;))
    to nie byłoby dylematów! ;))

    A tak poważniej, Mikołaju: kiedyś radzono mi (doradca zawodowy),
    żeby opowiadać o swoich wadach tak, żeby pracodawca zobaczył
    je jako zalety. Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić.

    A swoja drogą, jak tak wszyscy "rekrutacze" będą powielali te pytania,
    to można sobie wyrobić odpowiednie odpowiedzi i obraz o kandydacie
    będzie zafałszowany.

    --
    Koziorozec