PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca poza miejscem zamieszkania › Re: Praca poza miejscem zamieszkania
    From: Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca poza miejscem zamieszkania
    Date: Thu, 19 Jun 2003 22:48:13 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@pcp1n17.telpol.net.pl

    Użytkownik "Jagiennka" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:21795-1056050466@as1-143.kalisz.dialup.inetia.p
    l...
    > Poszukuje pracy w innym miescie niz obecnie mieszkam - odleglosc 100
    km.
    > Mieszkanie w nowym miejscu na poczatek mam, wiec tu nie ma zadnego
    > problemu + rozstanie sie z obecna firma na mocy porozumienia stron
    > nie sprawi klopotu. Tak wiec max w tydzien moge przeniesc sie
    > "w calosci". Jak ta kwestie ujac z liscie motywacyjnym, zeby nie
    > zostac z gory zdyskwalifikowanym z powodu domniemanych przez
    > potencjalnego pracodawce klopotow ze zmiana miejsca zamieszkania?
    > Do tej pory ujmowalam to w LM marginalnie ale prawie nikt nie
> [...]

    Nie martw się tym. Ja poszukuję pracy w dwóch miastach odległych
    odpowiednio 200 i 300 KM od obecnego miejsca zamieszkania i pracodawcy
    jakoś zapraszają mnie (czasami :-)). Wtedy pada pytanie/stwierdzenie:

    "W CV ma Pan informację o możliwości przeniesienia się do XXX.
    Proszę o tym opowiedzieć."

    Jeśli pracodawcę "przeraża" te 100 KM to lepiej u niego nie pracować.
    Kto wie co jeszcze może go przerazić ;-) Ja w CV mam wyraźnie
    (pogrubione/podkreślone) w informacjach dodatkowych:
    "Pełna gotowość do natychmiastowej zmiany miejsca zamieszkania"

    Oczywiście możesz walnąć wioskową nowomowę :-): "Pełna gotowość do
    relokacji" albo coś w tym stylu.

    To naprawdę nie jest problem, a rynek pracy wymaga mobilności
    więc uszy do góry. Ja w ciągu ostatnich 3 tyg. byłem 3 razy
    w stolicy. Kto wie co się z tego wykluje? (już czas najwyższy :-))

    pozdrawiam
    Art