PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca + Ciaza + Brak umowy o prace a jednak praca stala ? BARDZO WAZNE DLA MNIE › Re: Praca + Ciaza + Brak umowy o prace a jednak praca stala ? BARDZO WAZNE DLA MNIE
    From: "Piotr" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca + Ciaza + Brak umowy o prace a jednak praca stala ? BARDZO WAZNE
    DLA MNIE
    Date: Thu, 31 Jan 2002 10:41:34 +0100

    Witam

    Wielkie dzieki za odpowiedzi

    Dzwonilem do PIP-u i dowiedzialem sie, ze w takiej sytuacji moja zona
    pracuje caly czas na czarno.
    Co do umowy ustnej, to byla taka i jest na to swiadek, ale z tym swiadkiem
    jest problem, bo juz
    w tej firmie nie pracuje, nie wytrzymal psychicznie ( obecnie leczona z
    powodu wykonczonych nerwow ). Chce jakos normalnie zakonczyc ten koszmar,
    ale jesczcze nie wiem dokladnie co zrobie, wyglada na to, ze najpierw
    bedziemy naciskac a jak to sie nie uda to nie wiem, nie chce sie sadzic bo
    to nie jest przyjemne dla nikogo, a uwazam ze ludzie zdrowi psychicznie
    najpierw probuja poprze rozmowe dojsc do porozumienia.
    Tu nie chodzi o to, zeby tylko szybko dostac umowe i uciec na chorobowe.
    Nie chcemy nikogo tutaj wykolowac, bo w koncu w malej firmie odejscie
    pracownika w pewnych sytuacjach moze sie wiazac z problemami w firmie,
    jestesmy normalnymi ludzmi i to rozumiemy.
    Czy w tym kraju juz nie mozna miec dzieci ???
    A ja bardzo lubie dzieci i bede ich chcial miec wiecej :)
    Poki zo, to bedziemy to probowac zalatwic w sposob grzeczny i kulturalny a
    jak sie nie uda to zostanie ostatecznosc czyli ten sad i Policja PIP, ktora
    mi poradzil radca prawny, ale to tez nie jest rozwiazanie bo
    jak pracodawcy zabiora prawo do prowadzenia dzialalnosci to tez na tym zle
    wyjdziemy.
    Co do innych pracownikow w tej firmie, to moja zona nie jest jedyna osoba
    bez umowy.

    Pozdrawiam
    Piotr