PracaGrupypl.praca.dyskusjePodanie o zwolnienie z winy pracodawcy - wzór › Re: Podanie o zwolnienie z winy pracodawcy - wzór
    From: "Leszek128" <l...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Podanie o zwolnienie z winy pracodawcy - wzór
    Date: Fri, 31 Oct 2003 15:25:17 +0100

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5eb8.00000243.3fa26516@newsgate.onet.pl...

    > No to już lepiej. Zacznijmy od tego, że "to" się nie nazywa wypowiedzenie,
    > tylko rozwiązanie umowy o pracę bez wypowiedzenia. Rózni się tym, że z
    chwilą
    > złożenia takiego rozwiązania przestajesz byc pracownikiem. Składasz o
    14.15 i o
    > 14.15 nie jesteś pracownikiem. Przy wypowiedzeniu jest okres
    wypwowiedzenia, w
    > czasie którego nadal pacujesz. TO tyle wstępu.
    >
    > Zatem piszesz mnie więcej tak (wersja najprostsza):
    > adresat, data itp. i dalej: na pdst. art. 55 par. 1(1)roziwazuję umowę o
> [...]
    Dzięki za wzór nasunęło mi się jeszcze kilka pytań:
    - pracuje cały czas u jednego pracodawcy około 8 lat na początku miałem
    umowę na czas określony za pół roku na nie określony. Która date mam wpisać
    z tej umowy tą ostatnią (czas nieokreślony)czy tą pierwszą.
    - co z świadectem pracy kiedy mam je dostać
    - jeżeli nie napisze na wypowiedzeniu że zalega mi z delegacjami, bede mógł
    go później sądzić, czy lepiej odrazu to napisać (jak juz pisałem czesc
    delegacji z zeszłego roku podpisałem in blanco w tym roku nic nie
    podpisałem)
    - czy wykazywac w wypowiedzeniu nie uregulowanie nie wyplaconych świadczeń
    (chodzi o zarobek nielegalny) - żebym nie miał żadnych nieprzyjemności
    później przez sąd lub urząd skarbowy - słyszłaem ze nie udkoumentowane
    wynagrodzenie jest nie do odzyskania.

    Czy napisac lepiej Zwracam się z prośbą o uregulowanie nie wypłaconych
    świadczeń (nie pisząc o jakie świadczenia chodzi ) Ponoć delegacje jest
    szansa odzyskać.

    Przepraszam za może dla was głupie pytania ale nie chce zostać później
    wykiwanym.