PracaGrupypl.praca.dyskusjePodanie o zwolnienie z winy pracodawcy - wzór › Re: Podanie o zwolnienie z winy pracodawcy - wzór
    From: "Leszek128" <l...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Podanie o zwolnienie z winy pracodawcy - wzór
    Date: Fri, 31 Oct 2003 14:12:54 +0100

    Użytkownik "Sigurd" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bntm1v$43s$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Leszek128" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

    > się
    >
    > To się nazywa wypowiedzenie. Wystarzy tak: "Zgodnie z (wstawić odpowiedni
    > paragraf KP lub punkt umowy) wypowiadam umowę o pracę z dnia ..."
    > Jednocześnie radziłbym od razu złożyć wezwanie do zapłaty zaległego
    > wynagrodzenia. Jak nie wypłaci - do sądu, sprawa praktycznie z automatu
    > wygrana (chyba że są jakieś dodatkowe okoliczności, o których nie
    piszesz).
    > I musisz dostać podpisy potwierdzające otrzymanie na jednym egzemplarzu
> [...]

    Systuacja firmy jest cieżka , tzn szef zalega kilku firmom wszedl juz
    komornik ale firma juz tak ciagnie półroku. Moja sytuacja wyglada
    tak,Legalnie zarabiam 800zł nielegalnie (nie wykazane) 1500zł co miesiac na
    konto wpłacał oczywiscie to legalne 800zł a poźniej rozliczał się z resztą.
    Oprócz tego zalega mi z delegacja około rok cześć podpisałem in blanco,
    reszte tzn w tym roku nic nie podpisywałem. W sumie zalega mi reszty do
    wypłat około 1500zł - zarobek nie wykazany (ponoć nie do odzyskania przez
    sąd), delegacji okolo 2000zł, no i oprocz tego wogole nie przelał w tym
    miesiącu na konto wynagrodzenia (legalnego) termin miał do 5 kazdego
    miesiaca. Jak mam złożyc wezwanie do zapłaty - w ilu kopiach zrobic
    wypowiedzenie.